شناسهٔ خبر: 51265614 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استفاده از ظرفیت‌های شهرداری برای رسیدگی به مددجویان نیازمند

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد بر لزوم اجرای فعالیت‌های فرهنگی به منظور رسیدگی به مددجویان نیازمند تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مجتبی صداقت رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در دیدار با مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان بر لزوم اجرای فعالیت‌های فرهنگی به منظور رسیدگی به مددجویان نیازمند تاکید کرد.

او با اشاره به نقش فعالیت‌های فرهنگی در اصلاح و تربیت زندانیان و خانواده آن‌ها گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در راستای مسئولیت‌های ذاتی خود برای مشارکت در فعالیت‌ها و حمایت‌های فرهنگی انجمن اعلام آمادگی می‌کند.

صداقت اظهار داشت: زندانیان و خانواده آن‌ها نیز شهروندان این شهر هستند و باید از خدمات و برنامه‌های سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بهره‌مند شوند.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری یزد تصریح کرد: با توجه به فراوانی و پراکندگی منازل خانواده زندانیان در محلات مختلف شهر از ظرفیت‌های سازمان برای رسیدگی به این خانواده‌ها استفاده خواهد شد.

صداقت بر ضرورت نگاه ویژه به خانواده زندانیان در اجرای برنامه‌های فرهنگی شهرداری تاکید کرد و افزود: در راستای بررسی مشکلات و درک بهتر وضعیت خانواده زندانیان سرکشی و بازدید از منازل آن‌ها در دستور کار سازمان فرهنگی شهرداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ی

نظر شما