شناسهٔ خبر: 51263778 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شناسایی و تامین اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن

استاندار خراسان رضوی گفت: فرمانداران استان اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن را شناسایی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان به عنوان متولی اجرای طرح نهضت ملی مسکن موظف است پیگیر اجرای طرح و تامین اراضی مورد نیاز با همکاری فرمانداران باشد که بر اساس ضوابط، لازم است فرمانداران نسبت به شناسایی و معرفی اراضی مناسب به میزان متقاضیان موثر هر شهرستان به اداره کل راه و شهرسازی به عنوان قرارگاه اجرایی نهضت ملی مسکن اقدام کنند.

وی گفت: لازم است پیگیری شود تا سایت سامانه این طرح برای ثبت نام متقاضیان در تمامی شهر‌های استان باز و امکان شناسایی دقیق تعداد متقاضیان واقعی فراهم شود.

بیشتر بخوانید

استاندار خراسان رضوی بر لزوم تشکیل کمیته‌های تخصصی تامین مالی به خصوص در بخش شناسایی چالش‌های پرداخت تسهیلات بانکی، امور زیربنایی، زمین و طرح و ساخت، به صورت منظم و هفتگی و ارائه گزارش کار به قرارگاه اجرایی نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

در ادامه این جلسه مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی ضمن تشریح وضعیت موجود مسکن استان، به بیان اقدامات اداره کل راه و شهرسازی برای اجرای بهتر طرح نهضت تولید مسکن اشاره کرد و گفت: سهمیه برنامه نهضت ملی مسکن امسال تعداد ۹۳ هزار واحد مسکونی است که برنامه ریزی تامین زمین برای ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی جهت ۲ سال آینده در حال انجام است.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه https://saman.mrud.ir برای ثبت نام در این طرح ملی اقدام کنند.

 

انتهای پیام//م.ج

نظر شما