شناسهٔ خبر: 51262936 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

درخواست کردستان برای میزبانی جام تختی

استان کردستان خواستار میزبانی رقابت‌های کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی در سال جاری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی از سوی فدراسیون کشتی اعلام شد که مسابقات جام جهان پهلوان تختی به عنوان یکی از مراحل انتخابی تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی و جهانی ۲۰۲۲ خواهد بود.

بر همین اساس جمشید خیرآبادی رئیس هیئت کشتی استان کردستان درباره درخواست میزبانی جام تختی اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی فدراسیون کشتی قرار است مسابقات جام جهان پهلوان تختی امسال در دهه اول اسفندماه برگزار شود و بر همین اساس درخواست خود را برای میزبانی این مسابقات به فدراسیون کشتی ارائه کردیم.

وی تصریح کرد: در نظر داریم مسابقات را سالن ۶ هزار نفری مجموعه ۲۲ گولان سنندج برگزار کنیم و به هیمن منظور نیز برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر رقابت‌های جام تختی با مسئولان استان هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی امید خاطرنشان کرد: استان کردستان در چند سال اخیر با گرفتن میزبانی مسابقات کشوری و بین المللی گام بزرگی را در راستای اعتلا ورزش برداشته و این بار هم قصد داریم با برگزاری جام جهان پهلوان تختی این روند را به اوج برسانیم.

خیرآبادی درباره رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی نیز گفت: شاهد مسابقات خوب و جذابی بودیم. برخی از قهرمانان مسابقات جهانی نروژ در این رقابت‌ها شکست خوردند و مثل گذشته نبود که قهرمان لیگ از پیش تعیین شده باشد.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما