شناسهٔ خبر: 51256721 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بنا:

نسل جوانی در حال ورود به تیم ملی کشتی فرنگی هستند

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: مسابقات خوب و جذابی در رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی تماشا کردم.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی اظهار کرد: خیلی از کشتی گیران خوب کشورمان بین ۴ تیم قدرتمند این مسابقات تقسیم شده اند و کشتی‌های خوب و جذابی در مسابقه فینال شاهد بودیم و سطح مسابقات نیز نسبت به دوره‌های مقدماتی بالاتر بود.

او درباره چرخه انتخابی تیم ملی گفت: چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی مشخص است و همگان می‌توانند روی سایت فدراسیون از جزییات آن اطلاع پیدا کنند و براساس آن نیز اعمال می‌شود.

او در خصوص جوانگرایی در مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی بیان کرد: در حال حاضر هم بیشتر اعضای تیم ملی کشتی گیران زیر ۲۳ سال هستند و نسل جوانی در حال ورود به تیم ملی هستند و هر روز نیز کیفیت آن‌ها بهتر می‌شود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ افزود: بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی با هم تداخل دارند و اگر تاریخ این مسابقات تغییر نکند ما مجبور خواهیم بود با ۲ تیم در این رقابت‌ها شرکت کنیم. مسابقات قهرمانی کشور در ۲۶ آذرماه برگزار می‌شود و در دی ماه مسابقات انتخابی جام تختی برگزار خواهد شد و تقریبا این مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی است و بعد از آن کشتی گیران وارد مسابقات برون مرزی خواهند شد تا کشتی گیران برای مسابقات بازی‌های آسیایی و جهانی انتخاب شوند. در بازی‌های آسیایی ما در ۶ وزن باید شرکت کنیم، اما در مسابقات جهانی باید در ۱۰ وزن در این رقابت‌ها حضور پیدا کنیم و در وزن‌های ۵۵، ۶۰، ۷۲ و ۸۷ نفرات نهایی در مسابقات جام تختی مشخص می‌شوند.

او درباره نبود تماشاگران در مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی گفت: خدا را شکر آمار مبتلایان به کرونا در کشورمان کم شده است، اما به دلیل دستور ستاد ملی کرونا مسابقات بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما