شناسهٔ خبر: 51258521 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مردم در شهرکرد به استقبال خانواده شهید محمدعلی کرباسی راوری رفتند

شهرکرد-ایرنا -جمعی از مردم شهرکرد عصر سه‌شنبه در میدان قمر بنی‌هاشم(ع) از خانواده شهید محمد علی کرباسی راوری که در چهارمحال و بختیاری به عنوان شهید گمنام به خاک سپرده شده بود، استقبال کردند.

صاحب‌خبر -

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: امنیت ایران اسلامی مرهون از خودگذشتگی و مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران است.

جعفر مردانی عصر سه‌شنبه در آیین استقبال از خانواده شهید محمدعلی کرباسی راوری از شهدای تازه شناسایی شده ،تاکید کرد: عزت کنونی جمهوری اسلامی ایران و امنیت کشور مرهون از جان گذشتگی شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران است.
وی افزود: خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل‌های آینده و به‌خصوص جوانان دارند.
مردانی تصریح کرد: شهید کرباسی راوری و همرزمانش از جان خود گذشتند تا علاوه بر دفاع از کیان اسلامی، بتوانند در برابر توطئه‌های استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی بایستند.
وی یادآور شد: یادواره‌های گرامی‌داشت باشکوهی برای شهید کرباسی راوری و تکریم خانواده و در شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری و شهر اردل آرامگاه برگزار می‌شود.
به گزارش ایرنا، پیکر مطهر شهید محمدعلی کرباسی راوری به‌عنوان شهید گمنام در شهر اردل چهارمحال و بختیاری آرمیده است.
اکنون بعد از ۳۹ سال که هویت شهید کرباسی راوری شناسایی شده، ۲ خواهر این شهید و تعدادی از اهالی استان کرمان برای حضور بر سر مزار برادر شهیدشان به چهارمحال و بختیاری سفر کرده‌اند.
چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس افزون‌بر ۲ هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم میهن اسلامی ایران کرده است. 
اردل در ۷۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

یادواره شهید محمدعلی کرباسی راوری در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

مردم در شهرکرد به استقبال خانواده شهید محمدعلی کرباسی راوری رفتند

همچنین یادواره گرامی‌داشت شهید محمدعلی کرباسی راوری از شهدای گمنام تازه شناسایی شده در چهارمحال و بختیاری و شهید محسن حججی از شهدای مدافع حرم برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این آیین  ۲ خواهر این شهید، تعدادی از اهالی استان کرمان، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد و تعدادی مسئولان استانی در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد حضور داشتند.

 

نظر شما