شناسهٔ خبر: 51256549 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

با حضور جمعی از مردم و مسئولان چهارمحال و بختیاری انجام شد؛

استقبال از خانواده شهید تازه شناسایی شده محمدعلی کرباسی در شهرکرد

خانواده شهید محمدعلی کرباسی شهید تازه شناسایی شده دفاع مقدس که در سال ۱۳۹۰ به عنوان شهید گمنام در تپه نورالشهدای شهرستان اردل به خاک سپرده شده بود روز سه شنبه ۱۶ آذر مورد استقبال گرم جمعی از مردم و مسئولان استان چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، شهید «محمدعلی کرباسی راوری» از شهدای استان کرمان است که پیش از شناسایی به عنوان شهید گمنام دفاع مقدس در تپه نورالشهدای شهرستان اردل استان چهارمحال و بختیاری در خاک آرام گرفته بود.

 

سرباز شهید محمدعلی کرباسی راوری فرزند محمد متولد سال ۱۳۴۰ با لشکر ۲۱ حمزه از استان کرمان به جبهه اعزام شد و در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۱ در عملیات بیت المقدس در خرمشهر به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در منطقه برجای ماند.

 

پیکر مطهر این شهید به عنوان شهید گمنام در سال ۱۳۹۰ در شهرستان اردل استان چهارمحال و بختیاری به خاک سپرده شد و اکنون با شناسایی این شهید با حضور خانواده یادواره شهید در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می شود.

 

«جعفر مردانی» در آیین استقبال از خانواده این شهید تازه شناسایی شده اظهار داشت: این استان افتخار این را دارد که میزبان این شهید والامقام باشد و مردم استان آن را جزوی از اعضای خانواده خود می دانند.

 

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اگر امروز امنیت، آرامش و عزت در کشور داریم مرهون خون شهدایی است که از جان خود گذشتند تا این امنیت، آرامش و آسایش برقرار شود.

 

وی تصریح کرد: امشب در مهدیه مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد به همراه نماز مغرب و عشاء یادواره این شهید بزرگوار برگزار می شود.

 

مردانی خاطرنشان کرد: استاندار چهارمحال و بختیاری به واسطه ماموریت در تهران نتوانستند در مراسم استقبال حضور داشته باشند اما در برنامه فردا در شهرستان اردل در تپه نورالشهدا حضور پیدا می‌کند.

 

پایان پیام/361

نظر شما