شناسهٔ خبر: 51254642 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مصاحبه اختصاصی

علی باقری: ایران منتظر گام های عملی غرب است

معاون وزیر امور خارجه کشورمان پس از دیدار با مقامات روسی در مسکو گفت: ایران با پیشنهاد‌های مفید و سازنده‌ای وارد دور جدید گفتگو‌های وین شده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش سرویس بین الملل­ ­­خبرگزاری صدا و سیما از مسکو ؛ علی باقری در مسکو گفت: ایران با پیشنهاد‌های مفید و سازنده‌ای وارد دور جدید گفتگو‌های وین شده است.
<div id="video-display-embed-code_7349070"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3298951/7349070?width=350&height=250"></script></div>

معاون وزیر امور خارجه کشورمان پس از دیدار با مقامات روسی در مسکو گفت: ایران با پیشنهاد‌های مفید و سازنده‌ای وارد دور جدید گفتگو‌های وین شده است.
دکتر علی باقری کنی با اشاره به اینکه مناسبات ایران و روسیه ممتاز و در عرصه‌های مختلفی امتداد دارد، افزود: ما در موضوعات مختلف با روسیه رایزنی و مشورت داریم و درباره گفتگو‌های وین نیز از قبل با مقامات روسی مشورت‌هایی داشتیم.
دکتر باقری افزود: در دور جدید گفتگو‌های وین نیز به طرق مختلف با روسیه رایزنی داشتیم و با ابتکارات جدید و موثر وارد عرصه گفتگو‌ها شویم.
معاون وزیر امور خارجه کشورمان گفت: این تعامل با طرف چینی هم وجود داشته و در حاشیه گفتگو‌های وین با دیگر طرف‌ها نیز مذاکراتی داشتیم.
وی تاکید کرد: در دور جدید گفتگو‌ها، جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد‌های بسیار مفید و سازنده‌ای در دو موضوع رفع تحریم‌ها و اقدامات هسته‌ای ارائه کرد که می‌تواند روند گفتگو‌ها را بطور جدی به سمت جلو هدایت کند.


نظر شما