شناسهٔ خبر: 51251260 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

راه‌اندازی نهضت ترجمه برای شناساندن مشهد

شهردار مشهد گفت: نهضت ترجمه برای شناساندن مشهد در سطح بین المللی راه‌اندازی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید عبدالله ارجائی شهردار مشهد در نشست هم‌اندیشی با طلاب جامعه المصطفی العالمیه گفت: نهضت ترجمه راه بیندازید و این شهر را به همه مردم جهان بشناسید. هرکدام می‌توانید چندین کتاب را ترجمه کنید و اگر موضوع آن کتاب درباره ظرفیت‌های مشهد باشد ما نیز حمایت می‌کنیم.

او گفت: ما از ۵۰ کشور طلبه داریم، مشهد شهر رویداد‌های ملی و بین‌المللی است و شما می‌توانید در این رابطه با فرهنگسرای ملل ارتباط برقرار کرده و از ظرفیت‌های آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید



شهردار مشهد گفت: امسال برای اولین بار جشنواره هنر‌های شهری مشهدالرضا علیه‌السلام به‌صورت بین‌المللی برگزار شد؛ شما نیز در این جشنواره شرکت و از هم‌وطنانتان نیز بخواهید تا شرکت کنند.

ارجائی گفت: شما در توسعه سرمایه‌گذاری نقش دارید و من به شما وکالت می‌دهم از سرمایه‌گذاران که قصد دارند در حوزه زیرساخت‌های مشهد حضو‌ر پیدا کنند، دعوت کنید تا به این شهر بیایند.

او با اشاره به محله گلشهر در مشهد، گفت: امروز در قلب مشهد افغانستانی‌ها ساکن‌اند و این مساله در دنیا بی‌سابقه است؛ این مساله نشان‌دهنده عمق روابط استراتژیک بین ایران و افغانستان است.

 

انتهای پیام//ف.ح

نظر شما