شناسهٔ خبر: 51250911 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فرمانده پایگاه هوانیروز مشهد:

هوانیروز در تمامی صحنه‌ها در خدمت کشور است

سرهنگ خلبان رحیم عینی گفت: امروز هوانیزوز ارتش در تمامی صحنه ها اعم از امداد رسانی، اورژانس هوایی و... در خدمت کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سرهنگ خلبان رحیم عینی فرمانده پایگاه هوانیروز مشهد در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سرلشکر خلبان احمد کشوری گفت: امروز  هوانیروز با بهره گیری از کارکنان متخصص خود، توانسته‌ در حوزه های فنی، آموزشی، تولید قطعات و ساخت انواع شبیه سازها خودکفا شود.

وی اظهار داشت : هوانیروز در دوران دفاع مقدس در تمامی عملیات ها حضوری موثر داشت و کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشته است. امروز هوانیروز در تمامی صحنه ها اعم از امداد رسانی، اورژانس هوایی و... در خدمت کشور است .

فرمانده پایگاه هوانیروز مشهد با بیان اینکه در حال حاضر از نظر تولید قطعات بالگردی به خودکفایی رسیده ایم، تصریح کرد: امروز مولفه علم و دانش در تمامی سطوح هوانیروز به ویژه در حوزه طراحی و ساخت و تولید قطعات کلیدی بالگردها حرف اول را می زند. متخصصان توانمند هوانیروز با همکاری صنعت دفاعی کشور توانسته‌اند آنچه را که نیاز داریم طراحی و تولید کنند تا به هیچ کشوری وابسته نباشیم .

سرهنگ خلبان عینی در پایان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا  به ویژه شهید سرلشکر خلبان کشوری گفت:  شهید کشوری یکی از خلبانان شجاع و پیرو خط امام(ره) بود که با شروع هشت سال دفاع مقدس در راه دفاع  از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حماسه های بزرگی را خلق کرد

برچسب‌ها:

نظر شما