شناسهٔ خبر: 51247233 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

عملیات لکه‌گیری هندسی و روکش آسفالت محور «فردوس- دیهوک»

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فردوس از عملیات لکه‌گیری هندسی و روکش حفاظتی آسفالت محور «فردوس- دیهوک» خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، «احمد آخوندی» رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  شهرستان فردوس ظهر امروز در جمع خبرنگاران، از آغاز عملیات لکه گیری هندسی و آسفالت در محور فردوس دیهوک و سایر محورهای شهرستان خبر داد.

وی بیان داشت: در راستای افزایش ارتقای ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی فردوس و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، لکه‌گیری هندسی و روکش آسفالت در محورهای شهرستان آغاز و اجرایی  شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فردوس تصریح کرد: با توجه به آمار بالای تردد خوردوهای عبوری و ترانزیتی در محورهای شهرستان فردوس و در راستای افزایش ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی، رفاه حال کاربران جاده‌ای و رضایت‌مندی عمومی، عملیات لکه‌گیری آسفالت ‌به‌صورت پیمانی از شهریور ماه سال جاری آغاز شده که برای اجرای این عملیات حدود ۷۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

آخوندی افزود : بخشی از این پروژه تکمیل و بخش دیگر آن در دست انجام و اعتبار این پروژه بالغ بر۷ میلیارد ریال است که با اجرای این عملیات ضمن رفع خرابی‌های موجود از پیشرفت خرابی‌ها به لایه‌های‌ زیرین و مابقی سطح رویه جلوگیری خواهد شد و رویه آسفالت بهسازی و سطح سرویس مناسبی به‌وجود خواهد آمد.

وی مطرح کرد: از اولویت‌های مهم این اداره، ارتقای وضعیت شبکه راه‌‌های مواصلاتی فردوس است که این امر نیازمند روکش آسفالت در محورهای اصلی و روستایی است که با توجه به عمر بالای آسفالت این محورها، باعث ایجاد ترک‌هایی در سطح آسفالت شده که نیاز به روکش دارد محدودیت اعتبارات، امکان اصلاح و روکش آسفالت تمامی راه‌های شهرستان را نمی‌دهد و از همین رو محورهای پرتردد در اولویت هستند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

نظر شما