شناسهٔ خبر: 5124258 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آخرین هفته از لیگ بر‌تر فوتبال کشور

اهواز، شاید ایستگاه آخر/ دوئل در پرتگاه الغدیر

در آخرین هفته از لیگ بر‌تر فوتبال کشور، تکلیف سایر تیم‌های سقوط کننده در اهواز مشخص خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، هفته سی‌ام لیگ بر‌تر فوتبال کشور عصر جمعه هفته جاری در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد که طی آن، نمایندگان خوزستان در شهرهای اهواز، انزلی و قم به مصاف حریفان خود خواهند رفت. 

در همین چارچوب، استقلال خوزستان یک دیدار حساس را در ورزشگاه غدیر برگزار خواهد کرد و برای بقا در لیگ بر‌تر، به مصاف پیکانی خواهد رفت که خود وضعیتی مشابه به آبی‌های شهر اهواز دارد و درصدد است تا بر غلبه بر میزبان خود در انتظار سایر نتایج بنشیند. 

هر دو تیم در این دیدار به این امید پای به میدان خواهند گذاشت که شاید نفت مسجدسلیمان در انزلی دست به کار بزرگی زده و ملوان را از پیش روی بردارد. 

در این صورت برنده این دیدار می‌تواند راهی دیدار پلی آف شود و از سقوط مستقیم جلوگیری کند. 

البته راه آهن نیز یک دیدار حساس مقابل گسترش فولاد برگزار خواهد کرد که تاثیر بسزایی در نتیجه این دیدار خواهد داشت، اگر راه آهن نیز در دیدار خود امتیاز از دست دهد، ممکن است اتفاقات دیگری رخ دهد و این بار این تیم راهی لیگ دسته اول شود. 

به طور حتم چشم‌ها در این روز به ورزشگاه غدیر اهواز دوخته شده تا لیگ بر‌تر دو سقوط کننده دیگر خود را بشناسد و پرونده این آوردگاه بسته شود. 

در سایر دیدار‌ها، فولاد خوزستان در دیداری تشریفاتی و کم اهمیت در قم میهمان صبا خواهد بود، البته فولادی‌ها از جهاتی امید دارند تا با شکست ذوب آهن در مشهد، به جای این تیم سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند که این چشمداشت چنان دور از انتظار هم نیست. 

دیگر نماینده استان خوزستان در لیگ بر‌تر نفت مسجدسلیمان است که با شکستی که هفته گذشته در خانه از تیم سپاهان متحمل شد، سقوط خود را به دسته پایین‌تر مسجل کرد. 

نفتی‌های بی‌انگیزه در آخرین هفته این آوردگاه در انزلی به مصاف ملوانی خواهند رفت که برای بقا در لیگ بر‌تر، محکوم به پیروزی است. 

شاید نفتی‌ها برای کم نشدن سهمیه استان در لیگ بر‌تر، تلاش مضاعفی در این دیدار از خود نشان دهند تا آن طرف در اهواز، استقلال بتواند با شکست پیکان، دو تیم فانوس به دست دیگر را به زیر بکشد و خود به بالا بخزد. 

هفته پایانی لیگ بر‌تر فوتبال کشور، می‌تواند یک هفته رویایی و سرشار از اتفاقات نادر فوتبال باشد، باید منتظر ماند و دید که فولاد در برابر صبا، استقلال در مقابل پیکان و نفت در مصاف با ملوان چه نتایجی را رقم خواهند زد و رقبای این تیم‌ها نیز چه نتایجی را رقم خواهند زد. 
به گزارش خبرگزاری فارس، تمام دیدارهای هفته سی‌ام و پایانی لیگ بر‌تر فوتبال کشور، عصر جمعه از ساعت 18 در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/72013/ح30/پو3002

نظر شما