شناسهٔ خبر: 51231445 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دیدار فرمانده ناوگروه نیروی دریایی ارتش پاکستان با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان

فرمانده ناوگروه نیروی دریایی ارتش پاکستان و هیئت همراه با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس دیدار و گفتگو کرد

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا،حجت‌الاسلام  المسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در دیدار با دریاداردوم رحمان علی خان ضمن خوش آمد گویی به کارکنان ناوگروه پاکستانی گفت: تعامل ایران وپاکستان می تواند امنیت دریایی منطقه و  خلیج فارس را تامین کند.
وی تصریح کرد: پیشرفت و توسعه کشورهای بزرگ منطقه همچون ایران و پاکستان می تواند نقش موثر در هم افزایی ظرفیت های منطقه ای داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان اظهارداشت: ناوگروه دریایی کشور پاکستان در ایران و ایجاد ارتباط و رزمایش های مشترک میان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و پاکستان به طور قطع به حسن برادری و همجواری بیشتر دوکشور کمک خواهد کرد.
 حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده ادامه داد: ما نیازی به حضور کشورهای فرامنطقه ای در آب های خلیج فارس و کشورهای اسلامی در منطقه نداریم و تجربه ثابت کرده است که هر موقع پای بیگانگان و کشورهای فرامنطقه ای به‌ویژه ابرقدرت ها در یک منطقه ای باز شده، هیچ‌گاه نتوانسته صلح و امنیت و آرامش را برای منطقه به ارمغان بیاورد.
همچنین دریاداردوم رحمان علی خان
فرمانده ناوگروه نیروی دریایی ارتش پاکستان ضمن ابراز خرسندی از دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان، ایران را کشوری با ظرفیت های گوناگون و غنی توصیف کرد و  افزود: مشترکات زیادی به لحاظ فرهنگی و تاریخی بین ایران و پاکستان وجود دارد  و معتقدم روابط و مشترکات فرهنگی، مذهبی و اعتقادی زمینه ساز فعالیت های گسترده تری خواهد بود.
وی تصریح کرد:از تمام مردم ایران به‌ویژه نیروی دریایی این کشور به خاطر استقبال گرمی که از ما داشتند، تشکر می کنم و امیدوارم نیروی دریایی ایران و پاکستان سطح همکاری های نظامی و غیر نظامی خود را افزایش دهند.

انتهای پیام 

نظر شما