شناسهٔ خبر: 51224883 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فوت ۲ کرمانشاهی براثر ابتلای قطعی به کرونا

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به فوت ۲ نفر دیگر در شبانه روز گذشته براثر ابتلای قطعی به کرونا گفت : مجموع جان‌باختگان استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۲ هزار و ۹۰۲ نفر رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : هم‌اکنون ۱۹۸ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی این استان بستری هستند که از این تعداد، ۶۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند و حال ۶ نفر آن‌ها وخیم است.

او گفت : در شبانه‌روز گذشته ۴۵ نفر شامل ۱۵ بیمار مثبت بستری و ۳۰ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به دیروز ۲۰ نفر بیشتر است.

ریئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۸ نفر در مراکز درمانی استان با علایم کرونا بستری و ۶۸ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

محمدی ادامه داد: ۱۰ بیمار هم در شبانه روز گذشته در مراکز درمانی استان برای تزریق رمدسیویر بستری موقت شدند که در مقایسه با دیروز تعداد آن‌ها سه نفر کمتر است .

انتهای پیام/د

نظر شما