شناسهٔ خبر: 51221503 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شهادت نوجوان فلسطینی در عملیات زیرگیری در کرانه باختری

نوجوان فلسطینی با خودرو، یک نیروی امنیتی رژیم صهیونیستی را در کرانه باختری زیر گرفت و خود به ضرب گلوله به شهادت رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آرتی عربی، یک نوجوان فلسطینی بامداد امروز (دوشنبه) با استفاده از خودرو، یک نیروی امنیتی صهیونیست را در ایست بازرسی «جباره» مابین «طولکرم» و «الطیبه» در کرانه باختری زیر گرفت.

صهیونیست‌ها پس از انجام این عملیات مقاومتی به سوی نوجوان فلسطینی تیراندازی کردند و وی به ضرب گلوله به شهادت رسید.

به گفته شاهدان عینی، خودروی مذکور که پلاک فلسطینی داشته به سرعت وارد ایست بازرسی شده و این نظامی صهیونیست را زیر گرفته است. نظامی صهیونیستی که با خودرو زیر گرفته شد، جراحات خطرناکی برداشته و به بیمارستان منتقل شده است.

رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند، عامل این عملیات یک نوجوان پانزده ساله اهل نابلس به نام «محمد نضال یونس» بوده است.

جنبش جهاد اسلامی در واکنش به این عملیات اعلام کرد: عملیات قهرمانانه در گذرگاه جباره در جنوب طولکرم در سحرگاه امروز را تبریک می گوییم و تاکید می کنیم این عملیات واکنش طبیعی به اعدام شهید محمد سلیمه در قدس توسط اشغالگران است.

عبداللطیف القانوع، سخنگوی جنبش حماس نیز در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: مقاومت شعله ورتر می شود و جنایات صهیونیستی انقلاب ملت فلسطینی ما را خاموش نمی کند. عملیات متوالی و شهدای آن، جوانان انقلابی و ملتی بیدار به جا می گذارد و مبارزه ما تا زمان پایان دادن به اشغال همه سرزمین ها و مقدسات ادامه می یابد.

روز شنبه نیز یک جوان فلسطینی پس از آنکه یک شهرک نشین صهیونیست را از ناحیه گردن و پشت با چاقو به شدت زخمی کرد، با گلوله سربازان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

چندی پیش نیز به دنبال یورش نظامیان صهیونیست به محله‌های قدس اشغالی و تیراندازی یک جوان فلسطینی در منطقه باب السلسه، چهار نظامی صهیونیست زخمی و یک صهیونیست کشته شدند.

این تیراندازی در نزدیکی باب السلسه، یکی از دروازه‌های مسجدالاقصی، طی یک عملیات شهادت طلبانه از طرف یک فلسطینی صورت گرفت. پس از این عملیات جوان فلسطینی عامل این عملیات به دست اشغالگران صهیونیستی با ضرب گلوله به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما