شناسهٔ خبر: 51218455 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

طهماسبی:

تلاش می‌کنیم در لیگ برتر فوتبال بمانیم

سرپرست باشگاه هوادار ابراز امیدواری کرد که تیمش در رقابت‌های لیگ برتر، ماندگار شود.

صاحب‌خبر -

علی طهماسبی، سرپرست باشگاه هوادار در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسائل مختلف توضیحاتی را بیان کرد.

شرایط فعلی هوادار چطور است؟

سال گذشته شاهکار انجام دادیم. با کم‌ترین امکانات، درایت کادر فنی و همت بازیکنان توانستیم صعود شیرینی را به لیگ برتر داشته باشیم. بعد از این که به لیگ برتر صعود کردیم، مجموعه مالکیت جدید سعی کرد شرایط را تغییر دهد و همین کار را هم انجام داد. آن ها کمک زیادی به ما کردند و تا جایی که توانستند، برایمان در حد نام یک تیم لیگ برتری، امکانات فراهم شد. جا دارد از مجموعه مالکیت جدید تشکر کنم. در قرعه کشی لیگ برتر، به تیم‌های سختی برخورد کردیم. در هفته‌های اول، چهارم، پنجم و هفتم مهمان بودیم و به ترتیب با استقلال، سپاهان، فولاد و مس رفسنجان بازی داشتیم. به گواه تمامی کارشناسان، حق تیممان در این ۴ بازی، شکست نبود. متاسفانه با توجه به تلاش کادر فنی و بازیکنان، به خواسته خودمان نرسیدیم و همه بازی‌ها را با کمترین اختلاف واگذار کردیم و کمی بد شانس هم بودیم.

او ادامه داد: تیممان فوتبال خوبی بازی می‌کند. در بازی با آلومینیوم و نفت مسجد سلیمان، اگر کمی خوش شانس‌تر بودیم و از موقعیت هایمان استفاده می‌کردیم، در هر ۲ دیدار برنده می‌شدیم. شرایط در حال حاضر سخت است و با وجود این که از لحاظ فنی فوتبال خوبی بازی می‌کنیم، اما هنوز نتوانسته ایم نتایجی که حقمان بوده را بگیریم.

آیا بازیکن جدید جذب می کنید؟

تا نیم فصل اول، لیستمان پُر است و بعد از آن با توجه به نظر کادر فنی، حتما تغییراتی خواهیم داشت.

در ۴ مسابقه از داوری ضربه خوردیم

طهماسبی گفت: اطمینان دارم که در لیگ برتر می‌مانیم. اگر خوش شانس‌تر بودیم و داوران با ما مهربان‌تر بودند، جایگاهمان در رده چهاردهم جدول نبود. در مورد داوری نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم. ۸ هفته از بازی‌های لیگ گذشته، اما هنوز هیچ پنالتی برای تیممان گرفته نشده است. در ۴ بازی از داوری ضربه خوردیم. چون ما طرفداری نداریم و تیممان توسط مالک شخصی اداره می‌شود، متاسفانه به راحتی حقمان را می‌خورند و سوت‌های اشتباه برایمان می‌زنند. یک سری تیم‌ها از سوت‌های داوران، سود می‌برند. کارشناسان داوری معتقد بودند در چند بازی، حقمان خورده شده بود و باید داوران قضاوت بهتری می‌داشتند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما