شناسهٔ خبر: 67056571 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تقوی: برای حفظ اعتبار تیم ملی پائز را اخراج کردیم

رئیس فدراسیون والیبال تأکید کرد، برکناری موتا پائز از سرمربیگری تیم ملی والیبال کشورمان با هدف حفظ اعتبار این تیم صورت گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، سیدمیلاد تقوی پس از مشورت با مشاوران فنی فدراسیون و جلسه آنلاین با سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال کشورمان، موتا پائز را از سرمربیگری این تیم برکنار و پیمان اکبری را جایگزین وی کرد.

رئیس فدراسیون والیبال درباره این تصمیم اظهار داشت: چند هفته سخت را کنار تیم ملی سپری کردیم و تمام توان‌مان را گذاشتیم که تیم ملی در بهترین شرایط به این مسابقات اعزام شود، اما متأسفانه نتیجه آنگونه که باید دلخواه فدراسیون والیبال و به ویژه هواداران خوب‌مان نیست.

تقوی ادامه داد: همیشه گفتیم که باید به مردم پاسخگو باشیم، چرا که والیبال متعلق به مردم است. نظرات مردم را می‌خوانیم و احساسات آنها را می‌بینیم. اعتقاد دارم کسانی که از استراحت و خواب شب خود زدند و روی والیبال تعصب دارند حق دارند که امروز ناراحت باشند.

او با بیان اینکه در کنار تمام اعضای تیم ملی و بازیکنان، شرمنده هواداران والیبال است، تصریح کرد: امروز بعد از نتیجه غیرقابل قبول برابر بلغارستان در لیگ ملت‌ها تصمیم گرفتیم که جلسه‌ای را با اعضای فنی و مشاوران فدراسیون داشته باشیم. جلسه آنلاینی هم با مائوریسیو موتا پائز داشتیم. با توجه به در نظر گرفتن تمام شرایط و عدم نتیجه‌گیری مناسب تیم ملی در راستای حفظ اعتبار تیم ملی تصمیم گرفتیم که همکاری خود را با این مربی برزیلی - فرانسوی به پایان برسانیم و تا پایان لیگ ملت‌ها و با توجه به لیستی که به فدراسیون جهانی ارسال شده است و محدویت برای انتخاب افراد، پیمان اکبری مسئولیت سرمربیگری تیم ملی را برعهده گرفت.  

رئیس فدراسیون والیبال در پایان تأکید کرد: قطعاً برنامه فدراسیون بعد از لیگ ملت‌ها جوان‌سازی و پوست‌اندازی تیم ملی در بدنه بازیکنان خواهد بود. بی‌شک این قول را به همه هواداران خواهیم داد که از یک مربی طراز اول دنیا بعد از لیگ ملت‌ها استفاده خواهیم کرد. بعد از بازی‌های المپیک بسیاری از مربیان سرشناس دنیا ابراز تمایل کردند که با تیم ملی ایران باشند و چهار سال فرصت داریم تا المپیک را یک بار دیگر تجربه کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما