شناسهٔ خبر: 67754008 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

شوک عجیب به تیم ملی والیبال ایران

رویایی ترین گزینه هدایت تیم ملی والیبال ایران پاسخ مهم و شوکه کننده‌ای به فدراسیون والیبال داده است.

صاحب‌خبر -

رویایی ترین گزینه هدایت تیم ملی والیبال ایران پاسخ مهم و شوکه کننده‌ای به فدراسیون والیبال داده است.

بحث انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال ایران باز هم به موضوع اصلی این رشته تبدیل شده است، میلاد تقوی رییس فدراسیون والیبال ایران در جدیدترین مصاحبه خود به گزینه های سرمربیگری بزرگسالان اشاره کرد و گفت : "درحال حاضر یکی از گزینه‌های جدی فدراسیون والیبال از دستور کار خارج شد زیرا با کشور دیگری قرارداد بسته است. سه مربی دیگر مدنظرمان است که دو گزینه هم اکنون سرمربیان تیم‌های حاضر در المپیک هستند و گزینه دیگر در المپیک پاریس نیست اما سابقه حضور در المپیک را دارد مشغول رایزنی با او هستیم."

پیگیری‌ها حاکی از آن است که منظور رییس فدراسیون والیبال ایران در مورد گزینه کنسلی تیم ملی والیبال ایران فیلیپ بلین سرمربی حال حاضر تیم ملی والیبال ژاپن است. رییس فدراسیون والیبال ایران هفته گذشته پیامی به بلین برای حضور در تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران فرستاد که این مربی در جواب به رییس فدراسیون والیبال ایران گفت با کره جنوبی قرار داد بسته است و پس از المپیک قراردادش را رسمی خواهد کرد.

البته خود فیلیپ بلین هفته گذشته در پیامی از عدم حضورش قطعی اش در تیم ملی والیبال ایران گفت و حالا دلیل آن مشخص شده است. بلین گزینه مورد علاقه میلاد تقوی رییس فدراسیون والیبال بود که به دلیل قرارداد این مربی با کره جنوبی، کنسل شد.

 

رفتن بلین به این تیم آسیایی می تواند برای ایران بسیار خطرناک شود، این تصمیم فیلیپ بلین به طور قطع به پیشرفت آن تیم منجر خواهد شد و با توجه به اینکه ویتالی هاینن در تیم ملی والیبال چین حضور دارد و ژاپن نیز به احتمال فراوان لوران تیلیه را سرمربی خود خواهد کرد، شاید در سال‌های آینده گرفتن مدال در جام ملتهای آسیا نیز برای ایران دشوار گردد.

فدراسیون والیبال ایران حالا برای آنکه از رقبای آسیایی خود عقب نیفتد هر چه سریع تر تکلیف سرمربی تیم ملی والیبال ایران را مشخص کند.

نظر شما