شناسهٔ خبر: 51197084 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شهرآرانیوز | لینک خبر

سقوط پهپاد در روستای میهه کوهرنگ (چهارمحال و بختیاری) + فیلم (۱۴ آذر ۱۴۰۰)

برخی از مردم محلی در شبکه‌های اجتماعی و فعالان گروه‌های شبکه‌های اجتماعی از سقوط یک فروند پهپاد در شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری خبر داده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهرآرانیوز، ساعاتی پیش یک فروند پهپاد در روستای میهه شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری سقوط کرد. 

یکی از مسولان شهرستان شهرکرد صحت این فیلم منتشر شده در فضای مجازی را تایید کرده است اما از جزییات آن اظهار بی‌اطلاعی کرد.

<div id="video-display-embed-code_409421" ><script defer type="text/JavaScript" src="https://shahraranews.ir/fa/news/play/embed/90779/409421?width=400&height=300"></script></div>
سقوط پهپاد در روستای میهه کوهرنگ (چهارمحال و بختیاری) + فیلم (۱۴ آذر ۱۴۰۰)
 
شبکه خبر اعلام کرد؛ پهپاد پیدا شده در حوالی کوهرنگ شبیه پهپاد ایرانی سیمرغ و آمریکایی RQ-۱۷۰ است.
 
همچنین آورده شده که «براساس گزارش های تائید نشده، این پهپاد ابتدا با بالگرد از ارتفاعات پایین آورده شده و سپس با کامیون تریلی از محل منتقل شده است».

جزییات فرود اضطراری یک پهپاد در چهارمحال و بختیاری

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص جزییات فرود اضطراری یک پهپاد در منطقه میهه شهرستان کوهرنگ، گفت: این پرنده ساعت ۱۹ روز پنج شنبه مورخ یازدهم آذرماه جاری از فرودگاه شهرکرد به سمت غرب شهرکرد به منظور بارور کردن ابرها به حرکت درمی‌آید.

وی افزود: به علت شرایط نامساعد منطقه کوهرنگ و وزش شدید باد، این پهپاد در ساعت ۲۰ اقدام به باز نمودن چتر می‌کند و روز گذشته توسط کارشناسان به صورت زمینی به مبدا منتقل شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما