شناسهٔ خبر: 51193777 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در ماده پرتاب وزنه؛

ورزشکار کردستانی نایب قهرمان رقابت های پاراآسیایی جوانان شد

مهرشاد مرادی ورزشکار کم بینای کردستانی کاروان ورزشی ایران،در رقابت های دو و میدانی پاراآسیایی جوانان موفق به کسب مدال نقره ماده پرتاب وزنه این مسابقات شد.

صاحب‌خبر -

"مهرشاد مرادی" ورزشکار کم بینای کردستانی که همراه با کاروان جمهوری اسلامی ایران در رقابت های دو و میدانی پاراآسیایی جوانان حضور پیدا کرده است موفق شد عنوان دوم و نشان نقره ماده پرتاب وزنه این مسابقات را کسب کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی  اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان؛ چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان  از روز هفتم آذر با رقابت نزدیک به 800 ورزشکار در 9 رشته ورزشی در کشور بحرین آغاز شده و تا 15 آذرماه ادامه خواهد داشت.

این مسابقات در قالب رقابت های گلبال، پاراتنیس، پارادوومیدانی، بسکتبال با ویلچر، بوچیا و شنای معلولان برگزار می‌شود و کاروان ورزشی ایران با 165 ورزشکار در رشته های ورزشی گلبال نابینایان(زنان و مردان)، شنای نابینایان و معلولان ، دو و میدانی نابینایان و معلولان(زنان و مردان)، بسکتبال(زنان و مردان)، وزنه برداری، بوچیا(زنان و مردان) در این بازی ها شرکت کرده است.

"مهرشاد مرادی" ورزشکار کم بینای کردستانی نیز که در قالب تیم ملی ایران و در رشته پرتاب وزنه به این مسابقات اعزام شده است توانست در ماده پرتاب وزنه کلاس B 2 با ثبت رکورد 10 متر و 52 سانتیمتر عنوان دوم و نشان نقره را به خود اختصاص دهد.

گفتنی است؛ کاروان ملی پوشان نابینا و کم بینای ایران در رشته دو ومیدانی توانستند 2 مدال طلا و سه نشان نقره را برای کشورمان به ارمغان آورند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما