شناسهٔ خبر: 51159917 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان:

تکمیل پروژه تالار مرکزی شهر همدان نیازمند ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت : فعال کردن پروژه راکد تالار شهر همدان و تکمیل آن نیازمند ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احمدرضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان امروز در جریان سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همدان و بازدید از پروژه‌های فرهنگی، هنری استان، افزود: احداث پروژه تالار مرکزی شهر همدان سال ۸۸ و در سفر رییس جمهوری وقت آغاز  و تا کنون نیمه کاره است.

او گفت : سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار در مرحله اولیه برای اجرای این پروژه هزینه شد و پس از آن ،  طرح راکد مانده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به تعطیلی ۱۲ ساله این پروژه، گفت: سال گذشته چهار طرح مشابه مراکز استان‌ها با بهره گیری از اعتبارات گلوبال به بهره برداری رسید و بدان معناست که هر ساله پنج تا ۱۰ میلیارد تومان از اعتبارات استان همدان در سایر استان‌ها هزینه شده است.

احسانی ادامه داد : این سالن به مساحت یک هکتار با ظرفیت ۹۷۰ صندلی درحال احداث است که اسفند سال گذشته ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای آن جذب شد.

وی افزود: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرح ۲۰۰ میلیارد تومان است که برای به پیمان و مناقصه گذاشتن آن نیازمند اختصاص ۳۰ درصد اعتبار موردنظر است.

انتهای پیام/د.ا

نظر شما