شناسهٔ خبر: 51146356 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان:

نخستین شهرک صنفی غرب کشور در همدان ، آماده بهره برداری است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان گفت: شهرک بنکداری همدان، به عنوان نخستین شهرک صنفی در غرب کشور آماده بهره برداری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدرضا بادامیمدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با اشاره به تکمیل زیرساخت و تاسیسات شهرک بنکداری همدان گفت: این شهرک در آستانه بهره برداری است و اصناف برای استقرار در این منطقه باید شتاب کنند.

او  بیان کرد : شهرک بنکداری به عنوان نخستین شهرک صنفی در غرب کشور ، در ۲ فاز مواد غذایی و لوازم خانگی ، طراحی شده است که در مرحله نخست ۸۰ درصد واحدها ساخته شده. و ۲۰ درصد نیز در حال ساخت است  و  همچنین درخواست کنندگان بخش لوازم خانگی نیز ، تا کنون ۶۰ درصد واحد‌های خود را ساخته اند .

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان ، ادامه داد : امکانات آب ، برق ، گاز ، تلفن و آسفالت و همه ملزومات در شهرک بنکداری ، تأمین شده و هیچ کمبودی در این منطقه وجود ندارد .

 بادامی شتاب گرفتن فرایند استقرار اصناف در این شهرک را ضروری دانست و گفت : این موضوع نیازمند تصمیم حاکمیتی برای اعمال ممنوعیت تردد اصناف به محل کسب و کارشان است ، زیرا هنوز بسیاری از کسبه به ویژه واحد های صنفی واقع در محله گنبد علویان برای  این انتقال ، تمکین نکرده اند .

او تأکید کرد : در مناسبت های ملی مانند دهه فجر می‌توانیم از این طرح ، بهره برداری کنیم .

شهرک بنکداری ، با ۴۳۰ واحد ، در بهترین نطقه همدان و در مجاورت شهر جورقان با قابلیت دسترسی آسان به شهر و امکانات ترانزیت کالا ، اجرا شده است .

استان همدان دارای ۳۱ شهرک، ناحیه و منطقه ویژه اقتصادی است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/غ

نظر شما