شناسهٔ خبر: 50698044 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

باطل شدن نشان استاندارد ۸ واحد تولیدی در استان همدان

مدیرکل استاندارد استان همدان گفت:پروانه کاربرد نشان استاندارد هشت واحد تولیدی استان به علت نداشتن کیفیت، ابطال و تولید آن‌ها متوقف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمد مددی,مدیرکل استاندارد استان همدان با بیان اینکه در بخشی از صنایع از جمله در حوزه مصالح ساختمانی جای کار زیادی وجود دارد، گفت: در مورد بتن آماده اقدامات خوبی در ماه‌های اخیر انجام شد و پروانه کاربرد نشان استاندارد هشت واحد به علت نداشتن کیفیت، ابطال و تولید آن‌ها متوقف شد.

او افزود: استان همدان در برخی از صنایع به ویژه صنعت غذا وضعیت مطلوب و مناسبی دارد و چند واحد صنایع تبدیلی خوب در همدان وجود دارد که در فضای رقابتی کیفیت در بازار‌های داخلی و صادارت حرفی برای گفتن دارند.

مدیرکل استاندارد استان همدان با بیان اینکه همدان در تولید چینی آلات بهداشتی از جایگاه کشوری بالاتر است، تأکید کرد: در شهرک صنعتی لالجین۱۰۰ واحد تولیدی فعال وجود دارد که حدود ۷۰ درصد از آن‌ها دارای پروانه کاربرد نشان استاندارد هستند.

مددی با اشاره به اینکه بین استاندارد و کیفیت رابطه مستقیمی وجود دارد، افزود: کیفیت محصول با درصد رضایتمندی مشتری ارتباط تنگاتنگ دارد.

انتهای پیام/غ

نظر شما