شناسهٔ خبر: 51145167 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

مهمترین نتایج دیدار‌های دیشب فوتبال اروپا

پیروزی مدعیان در لیگ برتر، توقف ناپولی در سری آ و ادامه صدرنشینی رئال در لیگا، مهمترین اتفاقات دیدار‌های دیشب فوتبال اروپا بود.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
در ادامه بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس، تیم صدرنشینِ چلسی ۲ - ۱ از سد میزبانش واتفورد گذشت و با ۳۳ امتیاز جایگاه خود را محکم‌تر کرد. مِیسون مونت و حکیم زیاش برای آبی‌ها در این بازی گلزنی کردند و تک گل واتفورد را دنیس به ثمر رساند.

منچسترسیتیِ رده دومی هم ۲-۱ در زمین استون ویلا به پیروزی رسید و فاصله یک امتیازی خود را با صدر جدول حفظ کرد. روبن دیاس و برناردو سیلوا برای سیتیزِن‌ها گلزنی کردند و در طرف مقابل، واتکینز یکی از گل‌های خورده ویلا را جبران کرد.

در دربی مرسی ساید، لیورپول - تیم سوم جدول ۴-۱ میزبانش اورتون را در هم کوبید و ۳۱ امتیازی شد. محمد صلاح دو بار، دیگو ژوتا و جوردن هندرسون برای لک لک‌ها گلزنی کردند و دِمارای گِرِی Demarai Gray تک گل اورتون را به ثمر رساند.
 
در دیگر بازی‌های دیشب، دیدار ساوتهمپتون با لستر ۲-۲، وستهام با برایتون ۱-۱ و ولورهمپتون با برنلی بدون گل خاتمه یافت. امشب در آخرین بازی‌های هفته چهاردهم، تاتنهام میزبان برنت‌فورد است و منچستریونایتد در اولدترافورد پذیرای آرسنال خواهد بود.
 
در چارچوب هفته پانزدهم سری آ ایتالیا، دیشب ناپولیِ صدر جدولی برابر میزبانش ساسولو به تساوی ۲-۲ رضایت داد، اما با ۳۶ امتیاز، جایگاه خود را حفظ کرد. فابین رویز و دریس مِرتِنز برای ناپولی گلزنی کردند و جیانلوکا اِسکاماکا Gianluca Scamacca و جیان مارکو فراری گل‌های ساسولو را به ثمر رساندند.

میلان پس از دو هفته ناکامی، دیشب در زمین جنوا با ۳ گل به پیروزی رسید و فاصله خود را با صدر جدول به یک امتیاز رساند. جونیور مِسی یاس دوبار و زلاتان ابراهیموویچ برای روسونری در این بازی گلزنی کردند.
 
در دو بازی دیگر، اینتر ۲ به صفر اسپتزیا را شکست داد و با ۳۴ امتیاز در مکان سوم ایستاد، بولونیا هم با یک گل از سد رم گذشت. مسابقات این هفته امشب با دو بازی به پایان می‌رسد که طبق برنامه، تورینو با امپولی و لاتسیو با اودینزه دیدار می‌کنند.

در دیداری بجا مانده از هفته نهم لیگای اسپانیا، تیم رئال مادرید در برنابئو با یک گل از سد اتلتیک بیلبائو گذشت و با ۳۶ امتیاز به صدرنشینی ادامه داد. کریم بنزما زننده تک گل رئال در این بازی بود.
 
و ... در یکی از بازی‌های هفته شانزدهم لیگ دسته اول فرانسه، تیم صدرنشین پاری سن ژرمن در شبی که پارک دو پرنس، شاهد رونمایی هفتمین توپ طلای لیونل مسی بود، برابر میهمانش نیس به تساوی صفر - صفر رضایت داد و ۴۱ امتیازی شد.
 
<div id="video-display-embed-code_447462" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/831586/447462?width=400&height=300"></script></div>
 

نظر شما