شناسهٔ خبر: 51145447 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

فوتبال در جهان

پاری سن ژرمن قهرمان نیم فصل شد/ تداوم صدرنشینی چلسی در انگلیس و ادامه روند پیروزی‌های اینتر در سری A

پاری سن ژرمن با وجود توقف برابر نیس، قهرمان نیم فصل رقابت های لیگ فرانسه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن در هفته شانزدهم رقابت های لیگ فرانسه از نیس پذیرایی کرد که این بازی برنده نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم پاریسی با این تساوی ۴۰ امتیازی شد و با ۹ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

پاری سن ژرمن با این ۴۰ امتیاز، سه هفته مانده به پایان نیم فصل عنوان قهرمانی در نیم فصل را به دست آورد.

***

ادامه روند پیروزی‌های اینتر در سری A

هفته پانزدهم رقابت های سری A ایتالیا با برگزاری دو دیدار ادامه یافت که در یکی از بازیها اینتر توانست در خانه با ۲ گل اسپتزیا را شکست دهد.

تیم پاری سن ژرمن,مسابقات فوتبال جهان در 10 آذر 1400

ابتدا گالیاردینی در دقیقه ۳۶ برای اینتر گلزنی کرد و در ادامه بازی و در نیمه دوم افعی ها (لقب اینتر) صاحب یک ضربه پنالتی شدند که لائوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی این ضربه را به گل تبدیل کرد تا حساب کار ۲ بر صفر شود و این تیم توانست روند پیروزی های خود را ادامه دهد.

در دیگر دیدار همزمان بولونیا در خانه به دیدار رم رفت و با یک گل به برتری رسید. بولونیا با وجود اینکه مارکو آرناتوویچ مهاجم اتریشی خود را خیلی زود به دلیل مصدومیت از دست داد توانست به گل اول بازی برسد و دروازه روی پاتریسیو را باز کند. ماتیاس وانبرگ در دقیقه ۳۵ برای تیم سینیشا میهایلوویچ گلزنی کرد.

رم نیز چند موقعیت خصوصا در نیمه نخست برای گلزنی داشت که تامی آبراهام با بی دقتی این موقعیت ها را از دست داد.

در جدول رده بندی همچنان ناپولی در صدر قرار دارد و اینتر فعلا در رده دوم است.

***

پیروزی خانگی رئال مادرید مقابل بیلبائو در دیداری معوقه/ افزایش حاشیه امنیت کهکشانی‌ها در صدر جدول

در یک بازی معوقه از هفته نهم لالیگا، تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد اتلتیک بیلبائو را شکست و فاصله‌اش را با تیم دوم جدول به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

تیم پاری سن ژرمن,مسابقات فوتبال جهان در 10 آذر 1400

تیم فوتبال رئال مادرید بازی معوقه خود در هفته نهم لالیگا را شب گذشته (چهارشنبه) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل تیم اتلتیک بیلبائو برگزار کرد و این بازی را با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان رساند.

تنها گل این بازی را کریم بنزما در دقیقه ۴۰ به ثمر رساند تا رئالی‌ها یازدهمین پیروزی‌ خود در ۱۵ بازی‌شان در این فصل لالیگا را کسب کنند و به لطف آن حاشیه امنیت خود در صدر جدول رده‌بندی را افزایش دهند.

در حال حاضر رئال مادرید با یک بازی بیشتر نسبت به اتلتیکومادرید و با هفت امتیاز بیشتر نسبت به رقیب همشهری‌اش در صدر جدول قرار دارد.

تیم اتلتیک بیلبائو نیز با قبول سومین شکستش در این فصل با ۲۰ امتیاز در رده هشتم جدول باقی ماند.

***

تداوم صدرنشینی چلسی با غلبه بر واتفورد/ برد من‌سیتی و فتح دربی مرسی‌ساید توسط لیورپول

دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس با پیروزی تیم‌های چلسی، منچسترسیتی و لیورپول و پیشتازی این سه تیم در بالای جدول ادامه یافت.

تیم پاری سن ژرمن,مسابقات فوتبال جهان در 10 آذر 1400

در ادامه دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس شب گذشته (چهارشنبه) شش بازی برگزار شد که در پایان مهمترین آنها تیم‌های چلسی، منچسترسیتی و لیورپول مقابل میزبانان خود به برتری رسیدند.

تیم فوتبال چلسی که میهمان واتفورد بود این تیم را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد. میسون ماونت در دقیقه ۲۹ و حکیم زیاش در دقیقه ۷۹ برای چلسی گلزنی کردند و امانوئل بوناونتورا هم در دقیقه ۴۳ تنها گل واتفورد را به ثمر رساند.

در  دیگر بازی در دربی منطقه مرسی‌ساید میان تیم‌های لیورپول و اورتون این تیم لیورپول بود که رقیب همشهری و میزبانش را با نتیجه قاطع ۴ بر یک در هم کوبید. جردن هندرسون در دقیقه ۹، محمد صلاح دو بار در دقایق ۱۹ و ۶۴ و دیوگو ژوتا در دقیقه ۷۹ گل‌های این بازی را برای لیورپول به ثمر رساندند. تنها گل اورتون را هم دمارای گری در دقیقه ۳۸ وارد دروازه سرخپوشان کرد.

در همین حال منچسترسیتی نیز که میهمان تیم استون‌ویلا بود میزبانش را با نتیجه ۲ بر یک از پیش رو برداشت. روبن دیاز در دقیقه ۲۷ و برناردو سیلوا در دقیقه ۴۳ برای منچسترسیتی گلزنی کردند و اولی واتکینز در دقیقه ۴۷ تنها گل استون‌ویلا را زد.

با نتایج این سه بازی، چلسی با ۳۳ امتیاز صدرنشین باقی ماند، منچسترسیتی با ۳۲ امتیاز فاصله حداقلی‌ خود را با صدر جدول حفظ کرد و لیورپول هم با تنها یک امتیاز اختلاف نسبت به سیتی، در رده سوم قرار گرفت.

در سه بازی دیگر نتایج زیر به ثبت رسید:

ساوتهمپتون ۲ - لسترسیتی ۲

ولورهمپتون صفر - برنلی صفر

وستهام یک - برایتون یک

نظر شما