شناسهٔ خبر: 51144230 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قدرت‌نمایی‌ لیورپول در دربی مرسی‌ساید؛ برتری سیتی مقابل شاگردان جرارد

تهران- ایرنا- تیم فوتبال لیورپول در دربی حساس مرسی‌ساید برابر اورتون‌ به برتری قاطع چهار بر یک رسید.منچسترسیتی هم مقابل استون‌ویلا با حساب دو بر یک پیروز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در ادامه هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌ های انگلیس و از ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه چهارشنبه شب، ۲ دیدار همزمان برگزار شد که طی آن لیورپول و سیتی مقابل حریفان به برتری رسیدند.

در دربی‌ مرسی‌ساید و در ورزشگاه "گودیسون‌ پارک" آبی‌پوشان‌ اورتون‌ پذیرای‌ لیورپول بودند که این دیدار حساس با قدرت‌نمایی‌ قرمزپوشان به اتمام رسید.

لیورپول که چند هفته‌ای‌ است حریفانش را با اقتدار شکست می‌دهد در این دیدار خارج از خانه هم چهار بر یک برنده شد.

محمد صلاح ستاره اهل مصر در این دیدار ۲ گل زد و هندرسون و دیه‌گو ژوتا دیگر گلزنان لیورپول بودند تا این تیم با ۳۱ امتیاز رتبه سوم را حفظ کند.

اورتون‌ هم با ۱۵ امتیاز در جایگاه چهاردهم باقی ماند تا همچنان در بحران باشد.

در دیگر دیدار، تیم‌ سخت‌کوش‌ استون ویلا با هدایت "استیون‌ جرارد" سرمربی جدید خود و در ورزشگاه "ویلاپارک" مقابل تیم مدعی منچسترسیتی قرار گرفت و متحمل شکست دو بر یک شد.

بازی در حالی آغاز شد که استون ویلا در ۲ دیدار قبلی که جرارد را بعنوان‌ سرمربی روی نیمکت داشت به برتری رسیده و از روحیه بالایی برخوردار بود و سیتی نیز برای حفط رتبه دوم جدول نیاز به برتری داشت.

در این دیدار ابتدا، دیاز و برناردو سیلوا برای سیتی گلزنی کردند و در ابتدای نیمه دوم واتکینز موفق شد روی یک کرنر ارسالی برای میزبان گل برند.

در ادامه گل دیگری ثبت نشد تا استیون جرارد برابر گواردویلا شکست را پذیرا شود.

با این نتیجه سیتی ۳۲ امتیازی شد و در رتبه دوم باقی ماند.هم‌ اکنون چلسی با ۳۳ امتیاز صدرنشین است.

نتایج سایر دیدارهای هفته چهاردهم که ساعاتی قبل برگزار شد نیز بدین شرح است:

ساوتهمپتون‌ ۲ -  لسترسیتی ۲

واتفورد یک -  چلسی ۲

وستهام‌ یک -  برایتون یک

ولورهمپتون‌ صفر -  برنلی صفر

نظر شما