شناسهٔ خبر: 51138331 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

آمار کرونا همدان دهم آذر؛ یک فوتی و ۸۰ بستری

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۸۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا به صورت سرپایی یا بستری شناسایی شده‌اند و یک مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی استان همدان رخ داده است.

صاحب‌خبر -

محمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار ابتلاء به کرونا در استان همدان، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته موارد مثبت جدید بستری و سرپایی مبتلا به کرونا در استان همدان ۸۰ بیمار گزارش شده است.

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۳۰ هزار و ۹۶۰ نفر موارد مثبت کرونا در بیمارستان‌های استان همدان بستری شدند، همچنین موارد مثبت سرپایی از ابتدا تاکنون در این استان ۹۹ هزار و ۴۷۲ مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان یک مورد فوتی ثبت شده است، خاطرنشان کرد: تعداد فوتی‌های کرونا استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به سه هزار و ۱۲۴ نفر رسیده است.

طاهری در خصوص آخرین وضعیت و آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان‌های استان همدان، گفت: تاکنون آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در شهرستان‌های اسدآباد هزار و ۶۴۱ نفر، بهار هزار و ۵۶۵ نفر، تویسرکان هزار و ۵۷۹ نفر، رزن هزار و ۲۳۴ نفر، درگزین ۴۱۵ نفر، فامنین ۴۱۲ نفر و کبودرآهنگ یک هزار و ۵۳۹ نفر بوده است.

وی ادامه داد: تاکنون در شهرستان ملایر پنج هزار و ۷۷۴ نفر، نهاوند چهار هزار و ۱۳۸ نفر و همدان ۱۱ هزار و ۹۸۸ نفر به کرونا مبتلا شدند.

نظر شما