شناسهٔ خبر: 51130355 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

راه شهدا و خانواده های معزز شهدا زیرساخت تحقق نصرت بزرگ اسلامی در جهان است

سردار سلیمانی با بیان اینکه آینده از آن اسلام خواهد بود و اسلام در حال فتح و پیروزی و کسب یک نصرت بزرگ جهانی است، گفت: نظام سلطه و رژیم کودک کش صهیونسیتی امروز با بحران موجودیت مواجه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اجلاسیه رزمندگان و ایثارگران کنگره ملی ۳هزار شهید استان ایلام، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای به خون خفته دفاع مقدس و استان ایلام، اظهار کرد: مردم ایلام در دوران ۸ سال دفاع مقدس حماسه های بزرگی را آفریدند تا امروز ما شاهد فروپاشی ستون های قدرت نظام سلطه و آمریکای جهانخوار و رژیم کودک کوش و اشغالگر صهیونیست باشیم.

 

سردار «غلامرضا سلیمانی» گفت: در قرن چهاردهم هجری قمری یک اتفاق بزرگ به رهبری  امام راحل،  یک ابر تحول توسط ملت ایران اتفاق افتاد، پیروزی انقلاب اسلامی یک تغییر کوچک نبود، اثرات این انقلاب اسلامی، امروز و آینده بیشتر مشخص خواهد شد، انقلاب اسلامی، یک ابر تحول  بوده که تحولات بزرگتری را به دنبال داشته و  از آن برخواهد خواست که به دست ملت یاران به رهبری امام راحل با فداکاری ملت ایران اتفاق افتاد.

 

وی بیان کرد: آن روزی که انقلاب اسلامی رقم خورد و  با پیروزی انقلاب اسلامی رژیم شاهنشاهی سقوط کرد، تصور می شد که تنها رژیم پهلوی از بین رفته است، ولی آن روز یک اتفاق نادر و استثنایی در تاریخ بشریت روی داد، که از صدر اسلام تا انقلاب  اسلامی بشریت چنین حادثه ای را شاهد نبوده است و تحولات بزرگی پس از آن اتفاق افتاد است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: امروز مشخص می شود که چه حادثه ای بزرگ به رهبری  امام عظیم الشان رقم خورد، آن حادثه بزرگ هندسه قدرت را  را در دنیا و مسیر  تمدن را تغییر داد، تمدن مادی  غرب و شرق  در مقابل انقلاب اسلامی دچار بحران هویت و  بحران گفتمان شدند و دین مسیحیت و  سایر ادیان که پیروان زیادی دارند، آنها نیز دچار بحران گفتمانی شدند.

 

سردار سلیمانی گفت: بسیاری از اندیشمندان غرب امروزه سخن از توسعه نزدیک به آینده اسلامی در جهان دارند، کسانی که از فروپاشی تمدن غرب و توسعه اسلامی سخن می گویند، بسیار فراوان هستند و جز برجستگان اندیشکده های غرب هستند، آنها آمده بودند که جمهوری اسلامی را براندازی کنند و بار دیگر مانند  قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به  سنگربان و مدافع منافع آمریکا در منطقه و در قلب جهان اسلام تبدیل کنند.

 

وی تصریح کرد: ملت ایران در دوره تثبیت انقلاب اسلامی و دوره سخت دفاع مقدس  به میدان آمد و نبرد علنی و عاشورایی را در دفاع مقدس در سرلوحه کار خود قرار داد، تمام قد در برابر دشمن متجاوزی که بیش از ۵۰ کشور در دنیا از او حمایت می کردند، ایستاد، این ملت به تنهایی با دست خالی در برابر این دشمن ایستاد و ایلام قطعه ای از بهشت شد و تمام کسانی که در جبهه ها بودند و در پشت جبهه ها کمک می کردند، همه ملت  ایران اسلامی عاشورایی شدند.

 

سردار سلیمانی گفت: یک انقلاب بزرگ نیاز به فداکاری های بزرگ دارد و این فداکاری بزرگ  در آن دوره تاریخی و نورانی توسط ملت ایران اسلامی  در دوران دفاع مقدس رقم خورد، ستارگان درخشان آسمان  ایران اسلامی، شهدای عزیز محور اصلی این عظمت، عزت بودند، بلکه امروز  چراغ راه ما در پیمودن راه  مقدس و نورانی، امیدبخش و پیروزی  آفرینی هستند که در گام دوم انقلاب اسلامی ملت ایران در پیش رو دارد.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: ملتی که آنچنان با عظمت خالق مکتب دفاعی اسلامی و مردمی بودند، دفاع  مردمی ملت ایران یعنی دفاعی که از عاشورا  و درس های عاشورا آموخته شده بود، امروز الگو شدو این الگو توسطه  شهید سردار سلیمانی و رهبر معظم انقلاب اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت در لبنان، سوریه، عراق و یمن مورد تاسی قرار گرفت و جبهه مقاومت شکل گرفت.

 

وی یادآور شد: جبهه مقاومت باعث شد که صدای شکسته شدن ستون های پوشالی رژیم صهیونیستی را با گوش های خود بشنویم و امروز سردمداران این رژیم از بحران موجودیت رژیم صهیونسیتی بر زبان خود سخن برانند و بحران موجویت پیدا کنند، امروز این رژیم منحوس، در محاصره جبهه مقاومت قرار دارد و این دستاورد خون مطهر شهدای ایلام و کشور است  و دستاورد بزرگی است.

 

سردار سلیمانی گفت: آنها نگران  هستند که پایه های متزلزل قدرتشان فرو خواهد ریخت و جمهوری اسلامی ایران با علم برافراشته  انقلاب اسلامی  همچنان در اهتزاز، با عظمت رو به سوی تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی حرکت می کند، تحقق گام دوم انقلاب اسلامی دولت سازی، تمدن سازی و جامعه پردازی  است  که رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب  تعیین نمودند.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: بااین هدف راهبردی بزرگ، یک پیروزی بزرگ در انتظار جهان اسلام است و پیش قراول  این پیروزی بزرگ ملت شهید پرور و قهرمان ایران اسلامی است و خانواده معزز شهدا زیر ساخت تحقق این پیروزی بزرگ و در خون مطهر شهدای انقلاب، دفاع مقدس و جبهه مقاومت بنیان نهاد شده است، ملت ایران در گام دوم انقلاب اسلامی، دولت سازی  را تحقق و وارد جامعه پردازی می شود و منجر به تحقق جامعه مهدوی خواهد شد، همانطور که رهبری معظم انقلاب فرمودند تمدن سازی زمانی محقق می شود که ملت های مسلمان در کنار هم قرار بگیرند.

 

وی بیان کرد: دولت های مردم سالار اسلامی در این  کشورها شکل خواهد گرفت و این الگو توسط  ملت ایران اسلامی در این سال ها تکامل خواهد شد و  توسط مردم  ایران به جهان عرضه خواهد شد، شما شاهد خواهید بود  که دولت های مردم سالاری اسلامی در کشورهای اسلامی تحقق پیدا خواهد کرد و ما ملت های مسلمان در کنار خواهد گرفت و وارد مرحله تمدن سازی خواهیم شد.

 

سردار سلیمانی یادآور شد: دوران سلطه تمدن غرب به پایان رسیده است  و تمدن شرق در مقابل چشمان شما به زباله دان تاریخ پیوست و دستاوردهای خون مطهر شهدا آنقدر بزرگ است و جلال و شکوه بر بستر آن وجود دارد که زبان از بیان آن قاصر است.

 

وی گفت: همه پیش بینی های مقام معظم رهبری که به جهان اسلام ارائه نمودند محقق شد، قرن آینده از آن اسلام خواهد بود و اسلام در حال فتح و پیروزی و کسب یک نصرت بزرگ جهانی است و بشریت را نجات خواهد داد، البته در این مسیر مشکلاتی هم داریم  که ناشی از مسیرهایی است که در این مسیرها به اسلام  ناب و مشخصه های جمهوری اسلامی و منویات امامین انقلاب توجه نشد و آنجایی که  توجه نشد مشکلات پیدا شد و آنجایی که عمل کردیم، موفق بودیم.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه دشمن از طریق نفوذ به دنبال اختلاف طبقاتی بوده است، البته از آنها هم نخواهیم گذشت و ملت ایران خباثت های آنان را از یاد نخواهند برد، ابراز کرد: در این مسیر و ادامه پیروزی های بزرگ، رژیم صهیونیستی سال های آینده را نخواهد دید و مقدمه آن آزادی سرزمین اشغالی و قدس خواهد بود و این رقم خواهد خورد.

 

وی تصریح کرد: امروز فضای مجازی فرصت خوبی را در اختیار نیروهای انقلاب قرار داده است. باید با استفاده از ابزارهای فناوری و نوین و استفاده از این فضا در جهت تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برداشت.

 

 

پایان پیام/92

نظر شما