شناسهٔ خبر: 51131969 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

سردار سلیمانی:

نخستین پیروزی بزرگ آزادی قدس شریف خواهد بود/ قرن آینده از آن اسلام است

فارس

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اولین پیروزی بزرگ آزادی قدس شریف خواهد بود و رژیم صهیونیستی آینده را به خود نخواهد دید، گفت: تمدن غرب به پایان رسیده و تمدن شرق هم به زباله دان تاریخ پیوسته است

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، صبح امروز سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اجلاسیه رزمندگان و ایثارگران ویژه کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید استان ایلام گفت: خدارا شاکر هستم که این توفیق نصیب بنده شد تا در فضای معنوی اجلاسیه حضور پیدا کنم و از عطر ایثار مردم ایلام اسشتمام نمایم.

وی افزود: درود خدا بر مردم افتخار آفرین، رزمندگان خبطه ولایت مدار ایلام، بر لشکر امیرالمومنین(ع) و بر زنان و مردانی که حماسه آفریدند. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:  در قرن چهاردهم هجری یک اتفاق بزرگ حادث شد و آن پیروزی انقلاب اسلامی بود؛ این اتفاق تغییر کوچکی نبود و امروز و آینده این پیروزی بیشتر مشخص خواهد شد و این یک ابر تحول برخاسته که به دست ملت ایران با رهبری امام راحل و فداکاری مردم بود که اتفاق افتاد. 

بیشتر بخوانید:

ایران و روسیه ؛ تقویت راهبردهای مشترک در میان اختلافات تاکتیکی 

وی ادامه داد: از بعد از ابلاغ اسلام توسط رسول اعظم (ص) تا امروز چنین حادثه بزرگی بشر ندیده؛ ما متوجه موضوع نبودیم تا اینکه امروز مشخص شد که چه اتفاق بزرگی رقم خورده و هندسه قدرت را در دنیا تغییر داده و تمدن مادی غرب و شرق عالم دچار بحران هویت و گفتمان شدند. 

 سردار سلیمانی تصریح کرد: مسیحیت هم دچار بحران گفتمانی شدند و تنها دینی که گفتمان‌سازی می‌کند اسلام است. 

وی ادامه داد: دشمنان آمده بودند که جمهوری اسلامی را ساقط کنند و ایران را به دوره قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تبدیل کنند؛ اما ملت ایران بود که در دوره تثبیت جمهوری اسلامی و دفاع مقدس به دنیا آمد و تمام قد در مقابل دشمن متجاوز که ۵۰ کشور علیه ملتمان حمایت کردند ایران به تنهایی و با دست خالی در مقابل آنان ایستاد. 

سردار سلیمانی ادامه داد: یک انقلاب بزرگ نیازمند فداکاری‌های بزرگ است که توسط ملت ایران در دوران دفاع مقدس رقم خورد.

وی گفت: شهدای عزیز امروز هم چراغ هدایت ما هستند؛ جبهه مقاومت باعث شد صدای شکسته شدن رژیم صهیونیستی را با گوش خود بشنویم. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اخبار رژیم صهیونیستی را اگر در رسانه بشنوید آنها دچار بحران موجودیت شده‌اند و این دست آورد خون شهدا از جمله شهدای استان ایلام است.

وی ادامه داد: ما آرزوی داشتیم یک سنگ در تل آویو بیاندازیم اما اکنون می‌توانیم با موشک از حریم خود دفاع کنیم.

سردار سلیمانی افزود: آمریکا در حال خارج شدن از منطقه است و شکست را پذیرا شده؛ هم پیمانان آنان سر خورده شده‌اند و جمهوری اسلامی ایران آن علم برافراشته انقلاب اسلامی را همچنان در اهتراز و با عزمت والا به سوی تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی دارد. 

وی ادامه داد: تمدن سازی زمانی محقق می‌شود که ملت‌های مسلمان در کنار هم قرار گیرند و دولت مردم سالار شکل بگیرد. 

سردار سلیمانی گفت: الگو ملت ایران به جهان اسلام عرضه خواهد شد و دولت‌های مردم سالاری اسلامی در کشورها تحقق یپدا کرد و ما ملت‌های مسلمان در کنار هم قرار خواهیم گرفت.

وی افزود: تمدن غرب به پایان رسیده و تمدن شرق هم به زباله دان تاریخ پیوسته و قرن آینده از آن اسلام خواهد بود.

سردار سلیمانی افزود: اسلام در حال فتح و پیروزی است و بشریت را نجات خواهد داد.

وی ادامه داد: مسئله اصلی ما دشمن بزرگ آمریکا است و رژیم صهیونیستی آینده را به خود نخواهد دید. 

سردار سلیمانی گفت: اولین پیروزی بزرگ آزادی قدس شریف خواهد بود و ما خواهیم دید که اتفاق بزرگی در مسیر بشریت خواهد افتاد آن هم با استفاده از ابزارهای فناوری به نیروهای انقلاب قرار داده است.

 وی ادامه داد: محور جوانان هستند رسالت اصلی از آن جوانان است؛ روحیه جهادی و تفکر بسیجی سبب خواهد شد در پیشرفت جهش شود و با سرعت زیاد شاهد استمرار تسریع در فروپاشی دشمن خواهیم بود.

نظر شما