شناسهٔ خبر: 51122479 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آخرین آمار کرونا در فرانسه

شناسایی بیش از ۴۷ هزار کرونایی دیگر در فرانسه

داده‌های وزارت بهداشت فرانسه روز سه شنبه نشان داد دولت این کشور در ۲۴ ساعت گذشته ۴۷ هزار و ۱۷۷ ابتلا به کرونا ثبت کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از خبرگزاری رویترز، داده‌های وزارت بهداشت فرانسه روز سه شنبه نشان داد دولت این کشور در ۲۴ ساعت گذشته ۴۷ هزار و ۱۷۷ ابتلا به کرونا ثبت کرده است.
این بالاترین رقم ثبت شده ابتلای روزانه به کرونا در این کشور از اوایل ماه آوریل است که دوران اوج سومین موج شیوع کرونا در این کشور بود.
براساس تازه‌ترین داده ها، اکنون مجموع مبتلایان به کرونا در فرانسه از آغاز شیوع کرونا به ۷ میلیون و ۶۷۰ هزار نفر رسیده است.
مقامات می‌گویند اکثر افراد کرونایی بستری در بیمارستان‌ها واکسن نزده اند. حدود ۷۵ درصد از مردم فرانسه در برابر کرونا کاملا واکسینه شده اند.
وزارت بهداشت فرانسه همچنین گزارش داد شمار افراد مبتلا به کرونا که در بیمارستان‌های فرانسه بستری هستند روز سه شنبه ۳۸۹ نفر افزایش یافته و به ۱۰ هزار و ۲۴۹ نفر رسید. از ۱۲ سپتامبر میلادی تاکنون این نخستین بار است که شمار افراد کرونایی بستری از ۱۰ هزار نفر فراتر می‌رود. شمار افراد کرونایی بستری در بخش مراقبت‌های ویژه نیز با شیب ثابتی افزایش یافته و با ۷۵ نفر افزایش به ۱۸۴۲ نفر رسیده است. این رقم نشانگر ۲۵ درصد افزایش فقط در عرض هفت روز گذشته است.
مجموع تلفات کرونایی فرانسه از آغاز شیوع کرونا در بهار ۲۰۲۰ نیز روز دوشنبه از ۱۱۹ هزار نفر فراتر رفت.

نظر شما