شناسهٔ خبر: 51081464 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

سردار رحیمی خبر داد

کشف بیش از ۵ تن موادمخدر طی یک هفته گذشته

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: با تلاش مجاهدانه مانوران نیروی انتظامی در هفته گذشته ۲ تن و ۶۷۰ کیلو مواد مخدر کشف و ضبط شد و ۵ باند بزرگ قاچاق موادمخدر منهمدم شدند.

صاحب‌خبر -

کشف بیش از ۵ تن موادمخدر طی یک هفته گذشته

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی در تشریح جزئیات چهاردهمین مرحله طرح ظفر امروز دوشنبه هشتم آذر ماه سال جاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش مجاهدانه مانوران نیروی انتظامی در هفته گذشته ۲ تن و ۶۷۰ کیلو مواد مخدر کشف و ضبط شد و ۵ باند بزرگ قاچاق موادمخدر منهمدم شدند.

وی تصریح کرد: ۶۰ سرشبکه فضای مجازی مرتبط با موادمخدر شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: ۶ باب خانه در خصوص خرید و فروش موادمخدر در چهاردهمین مرحله طرح ظفر شناسایی و پلمپ شد.

سردار رحیمی تاکید کرد: هزار و ۱۶۶ نفر از خرده فروشان موادمخدر طی عملیات پلیسی هفته گذشته شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: ارزش موادمخدر کشف شده در این مرحله بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: یک تن شیشه در طول ۲ ماه اخیر از قاچاقچیان که به نظر میرسید فقط در تجارت و خرید و فروش موادمخدری، چون مورفین فعالیت داشتند، در شهر تهران کشف و ضبط شد.

سردار رحیمی اضافه کرد: نوجوان و جوانان ۱۸ تا ۲۵ ساله بیشتر از سایر گروه‌ها در معرض خطر مصرف شیشه و معتاد شدن به مصرب این ماده مخدر هستند.

وی همچنین گفت: ۴۶ هزار قرص ترامادول و ۵۵ لیتر شربت متادون که باید در بستر‌های درمانی رسمی بین بیماران توزیع می‌شد از سوداگران مواد مخدر کشف و ضبط شد.

نظر شما