شناسهٔ خبر: 51075617 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

کسانی که انقلاب اسلامی را قبول دارند و در فراز و نشیب های آن پای کار می آیند بسیجی هستند.

سردار ملک شاهکوهی گفت: کسانی که دل در گرو امام(ره)،رهبر و شهدا دارند و در مسیر انقلاب قدم برمی دارند بسیجی هستند.

صاحب‌خبر -

کسانی که انقلاب اسلامی را قبول دارند و در فراز و نشیب های آن  پای کار می آیند بسیجی هستند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در همایش اقتدار و عزت ملی که به همت لشکر مالک اشتر سپاه نینوا در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) شهرستان گرگان برگزار شد ضمن تبریک روز ملی گرگان و هفته بسیج عنوان کرد: در ۵ آذر سال ۱۳۵۷امام بسیج مستضعفین را تشکیل داد و عملا اداره کشور را به دست جوانان غیور و مؤمن سپرد.

وی افزود: اگر بسیج نبود هیچ ارتشی نمی‌توانست در مقابل نیروی تا بن دندان مسلح عراق مقاومت کند و خصوصیاتی چون از خودگذشتگی،خلاقیت و نوآوری باعث شد که جوانانی مثل شهید باقری جنگ را اداره کنند و سرنوشت جنگ را به سمتی پیش بردند که عراق از تمام مواضع خود عقب نشینی کرد.

ملک شاهکوهی اظهار کرد: بعد از دفاع مقدس عملکرد بسیج عملکرد درخشانی بود و اکنون جوانان ما می توانند در حوزه هایی مانند ورزشی،گردان های امنیتی،علمی و پژوهشی،فرماندهی و تعلیم و تربیت در بسیج محلات و دانشگاه ها فعالیت کنند.

فرمانده سپاه نینوا به شکست آمریکایی ها در منطقه اشاره کرد و گفت: بعد از شهادت شهید سلیمانی اندیشکده فکری آمریکایی ها بهم ریخت و دیگر توانایی تصمیم درست را نداشتند و تصمیم داشتند که در ۱۳ نقطه عراق مستقر شوند که این امر‌ نیست نشد و اکنون شاهد آن هستیم که از کشور هایی مانند یمن و افغانستان در حال خارج شدن هستند.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان تصریح کرد: دشمن بدنبال ایجاد ناامنی در کشور است‌ و می‌بینیم که در استان های اصفهان و یزد اتفاقاتی رخ داده است که این امر در همه ی استان ها متصور است و تهدیدات باید توسط نیروهای امنیتی پیش‌بینی شوند. همچنین در حوزه جنگ‌ نرم مسائلی استان گلستان را تهدید می‌کند و شاهد فعالیت های سلطنت طلبان در استان هستیم.

وی یادآور شد: در غالب قرارگاه ۱۷ ربیع الاول در حال رصد بازار هستیم و استان گلستان جزو استان های نمونه در بحث ستاد تنطیم بازار است‌.

ملک شاهکوهی در پایان خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید به مردم پاسخگو باشند و بنا داریم روحیه انقلابی و جهادی را در ارکان دستگاهای اجرایی بوجود آوریم.

انتهای پیام/

نظر شما