شناسهٔ خبر: 51076595 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استان گلستان استان‌ نمونه قرارگاه ۱۷ ربیع‌الاول در ستاد تنطیم بازار

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: در قالب قرارگاه ۱۷ ربیع‌الاول در حال رصد بازار هستیم و استان گلستان جزو استان‌های نمونه در بحث ستاد تنطیم بازار است‌.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار علی ملک شاهکوهی امشب در  جمع بسیجیان گرگان کسانی که انقلاب اسلامی را قبول دارند و در فراز و نشیب‌های آن  پای کار می‌آیند بسیجی هستند، اظهار کرد: در پنج آذر سال ۱۳۵۷ امام بسیج مستضعفین را تشکیل داد و عملا اداره کشور را به دست جوانان غیور و مؤمن سپرد.

وی تصریح کرد: اگر بسیج نبود هیچ کس نمی‌توانست در مقابل نیروی تا بن دندان مسلح عراق مقاومت کند و خصوصیاتی چون از خودگذشتگی، خلاقیت و نوآوری باعث شد که جوانانی مثل شهید باقری جنگ را اداره کنند و سرنوشت جنگ را به سمتی پیش بردند که عراق از تمام مواضع خود عقب‌نشینی کرد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: بعد از دفاع مقدس عملکرد بسیج عملکرد درخشانی بود و اکنون جوانان ما می‌توانند در حوزه‌هایی مانند ورزشی،گردان‌های امنیتی، علمی و پژوهشی، فرماندهی و تعلیم و تربیت در بسیج محلات و دانشگاه‌ها فعالیت کنند.

ملک‌شاهکوهی افزود: در قالب قرارگاه ۱۷ ربیع الاول در حال رصد بازار هستیم و استان گلستان جزو استان‌های نمونه در بحث ستاد تنطیم بازار است‌.

وی خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به مردم پاسخگو باشند و بنا داریم روحیه انقلابی و جهادی را در ارکان دستگاه‌های اجرایی به‌وجود آوریم.

@basijgolestan

نظر شما