شناسهٔ خبر: 51073007 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

انتصاب نماینده تام‌ الاختیار وزیر راه در شورای راهبردی تحول و پیشرفت هوانوردی

وزیر راه و شهرسازی در حکمی علی جعفری را به عنوان نماینده تام‌ الاختیار خود در شورای راهبردی تحول و پیشرفت هوانوردی منصوب کرد.

صاحب‌خبر -
تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی در حکمی علی جعفری را به عنوان نماینده تام‌ الاختیار خود در شورای راهبردی تحول و پیشرفت هوانوردی منصوب کرد.

به گزارش تین نیوز، آن چنان که در پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عنوان شده در بخشی از حکم جعفری آمده است: نظر به تعهد، سوابق و تجارب جنابعالی و اهمیت هم‌ افزایی و بهره‌ مندی از نظرات متخصصان، نخبگان و جوانان دغدغه‌ مند در صنعت هوانوردی به موجب این حکم شما را به سمت رئیس شورا و نماینده تام‌الاختیار وزیر در شورای راهبردی تحول و پیشرفت هوانوردی منصوب می‌کنم. دعوت از نخبگان جوان، متخصص و متعهد صنعت هوانوردی در این شورا، بررسی مشکلات موجود در این صنعت راهبردی و مهم و ارائه گزارش‌های تخصصی به صورت تحلیلی و مشورتی، مطالعه و بررسی فناوری‌ های روز دنیا و کشف استعدادهای بومی و دانش‌ بنیان از مطالبات اینجانب است که انتظار می‌ رود نسبت به آن دقت لازم را داشته باشید...»

بیشتر بخوانید:

مجتبی ثابتی عضو موظف هیئت مدیره شرکت فرودگاهی امام خمینی کیست؟

انتصاب جعفری به عنوان نماینده تام‌ الاختیار وزیر در شورای راهبردی تحول و پیشرفت هوانوردی از سوی رستم قاسمی در حالی صورت گرفته است که وی پس از انتخاب به عنوان وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم، در نخستین‌ حکم خود در این وزارتخانه ، علی جعفری را به‌ عنوان مشاور و سرپرست حوزه وزارتی وزارت راه و شهرسازی منصوب کرد.

جعفری دانش‌ آموخته حقوق عمومی و حقوق بین‌الملل از دانشگاه‌های تهران و علامه طباطبایی بوده و مشاور نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی، معاون قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه‌ الله، مشاور رئیس دیوان محاسبات و رئیس شبکه یاوران مردمی دیوان در کشور، مدیر گروه سیاسی شبکه افق سیما از جمله سوابقی است که در کارنامه اجرایی جعفری اوست.

نظر شما