شناسهٔ خبر: 51072850 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

مجتبی ثابتی عضو موظف هیئت مدیره شرکت فرودگاهی امام خمینی کیست؟

وی متولد 1368 در کهگیلویه و بویر احمد، دارای دکترای حقوق از دانشگاه تهران است که کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود

صاحب‌خبر -
تین نیوز

روز گذشته رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در حکمی، مجتبی ثابتی را به عنوان عضو موظف هیئت مدیره شرکت فرودگاهی امام خمینی منصوب کرد.

به گزارش تین نیوز و بر اساس خبری که پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی منتشر کرده، ثابتی همچنین به سمت مشاور وزیر در امور مناطق آزاد و ویژه منصوب شد.

بیشتر بخوانید:

  • انتصاب نماینده تام‌ الاختیار وزیر راه در شورای راهبردی تحول و پیشرفت هوانوردی

  • مشاور نوسازی صنعت هوانوردی وزیر راه منصوب شد

اما مجتبی ثابتی کیست؟ مهمترین اطلاعاتی که از جست و جوی تین نیوز در مورد مجتبی ثابتی به دست آمد این بود که وی متولد 1368 در کهگیلویه و بویر احمد، دارای دکترای حقوق از دانشگاه تهران است که کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود و در فهرست شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب برای انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر معرفی شده بود اما از ادامه رقابت‌های انتخاباتی به نفع شورای ائتلاف نیروهای انقلاب انصراف داد.

مدیرعامل بنیاد نجوا (بزرگترین مؤسسه استعدادیابی و منابع انسانی تخصصی کشور)،  مسئول سیاسی بسیج دانشگاه‌های تهران بزرگ، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور، معاون حقوقی مؤسسه ایرانیان، مدیریت گروه‌ های جهادی دانشجویی در استان‌ های کرمان و سیستان و بلوچستان نیز از سوابق اجرایی و سیاسی ثابتی است.

 

نظر شما