شناسهٔ خبر: 51071407 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پلمب سه نانوایی متخلف در اردبیل

سه واحد نانوایی به دلیل انجام تخلف در شهرستان اردبیل پلمب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل گفت: با توجه به گزارش‌ها و گلایه شهروندان با همراهی مدیران‌کل تعزیرات حکومتی، غله، دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت و رئیس اتحادیه نانوایان به منظور بررسی کیفیت نان از تعدادی از نانوایی‌های اردبیل بازدید شد.
او افزود: کم‌فروشی، رعایت نکردن ساعت کار و کیفیت نامناسب پخت در برخی از نانوایی‌ها مشاهده شد که در این راستا نسبت به پلمب واحد‌های متخلف اقدام صورت گرفت.
فرماندار اردبیل تصریح کرد: بهبود کیفیت پخت نان مورد انتظار مردم است، اما متاسفانه نان‌های عرضه شده در بعضی از نانوایی‌ها در شان مردم نمی‌باشد که هرگونه کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نیست.
امامی یگانه بیان کرد: انتظار می‌رود سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه نانوایان و بازرسانی که وظیفه ذاتی آن‌ها نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها است، به طور مستمر از نانوایی‌های سطح شهر بازدید کنند و با هرگونه تخلفی بر اساس مقررات برخورد جدی داشته باشند.
بیش از یک‌هزار و ۹۰۰ واحد نانوایی سهمیه‌پز و ۷۳۷ واحد نیمه یارانه‌ای در استان اردبیل در حال فعالیت هستند.

<div id="video-display-embed-code_7307306"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3289773/7307306?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما