شناسهٔ خبر: 51066141 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عرضه کنندگان پوشاک و نانوایی‌ها صدرنشین تخلفات صنفی

خبرگزاری صداوسیما

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: عرضه کنندگان پوشاک و نانوایی‌ها بیشترین سهم را از ۱۴۹ پرونده تشکیل شده تخلفات صنفی دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان، امیرحسین نظری به انجام ۶۳۸ مورد بازرسی از اصناف خوزستان طی آبان ماه سال جاری اشاره کرد و افزود: ۸۶ گشت مشترک با اداره کل تعزیرات حکومتی، ۷۲ گشت با دانشگاه‌های علوم پزشکی استان، ۱۰ گشت با اداره کل استاندارد خوزستان، ۳۱ گشت با فرمانداری ها، ۶۹ گشت با اتحادیه‌ها و ۳۷۰ گشت با همراهی بازرسان اماکن در آبان ماه انجام شد.

وی با بیان اینکه ۷۰ پرونده از سوی تعزیرات، ۲۸ پرونده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی، ۱۷ پرونده از سوی فرمانداری ها، ۲۹ پرونده از سوی اتحادیه‌ها و ۵ پرونده از سوی اداره اماکن تشکیل شده است، اظهار کرد: بیشترین تخلف در بخش پوشاک و واحد‌های نانوایی و پس از آن در بخش میوه فروشی و عرضه مواد پروتئینی ثبت شد.

نظری ارزش ریالی پرونده‌های تخلف تشکیل شده را بالغ بر ۴ میلیارد و ۸۵ میلیون ریال عنوان کرد و بیان داشت: به منظور پوشش حداکثری بازرسی از واحد‌های صنفی استان خوزستان تلاش شده همه دستگاه‌های ناظر در گشت بازرسی مشارکت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: برخورد با ۶۰ واحد نانوایی متخلف در خوزستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: افزایش گشت بازرسی از بازار و واحد‌های تولیدی به منظور کنترل و تعدیل قیمت کالا‌ها در شهر‌های مختلف خوزستان در حال انجام است.

نظر شما