شناسهٔ خبر: 51050309 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

خدمات باربری و حمل و نقل شرکت های باربری و اثاث کشی

خدمات باربری به خدماتی گفته می شود که توسط شرکت های حمل بار انجام می شود و باید هر شرکت چارچوب مشخصی از خدمات باربری خود را ارائه دهد. گسترش شرکت های فعال در صنعت باربری، موجب شده تا هر کدام از آن ها خدمات باربری گسترده، منحصر به فرد و تضمینی را ارائه دهند تا بتوانند مراجعه کنندگان بیشتری را کسب کنند.

صاحب‌خبر -

خدمات باربری به خدماتی گفته می شود که توسط شرکت های حمل بار انجام می شود و باید هر شرکت چارچوب مشخصی از خدمات باربری خود را ارائه دهد. گسترش شرکت های فعال در صنعت باربری، موجب شده تا هر کدام از آن ها خدمات باربری گسترده،  منحصر به فرد و تضمینی را ارائه دهند تا بتوانند مراجعه کنندگان بیشتری را کسب کنند.

 

انواع باربری

  • باربری درون شهری
  • باربری برون شهری
  • باربری بین المللی

امروزه با توجه به نیاز گسترده شهروندان به جا به جایی بار ها و اثاثیه منزل خود، شرکت هایی با نام شرکت های اتوبار راه اندازی شده اند که تنها با یک تماس، به راحتی بار های شما را جا به جا می کنند. این شرکت ها خدمات باربری مختلفی را ارائه می دهند تا از این طریق جا به جایی بار ها راحت تر و ساده تر گردد. با یک تماس با برترین شرکت باربری و اتوبار، حمل و نقل و اسباب کشی حرفه ای را تجربه کنید.شرکت اتوبار مجموعه ای است که نیرو و تجهیزات خود را مختص اسباب کشی سروشکل می دهد. به بیان دقیق تر، زمانی که می گوییم متقاضی خدمات باربری هستیم، برای انتقال بار هیچگونه محدودیتی نداریم.

آشنایی با انواع باربری

باربری به طور کلی بر سه نوع می باشد که اکثرا با باربری درون شهری آشنایی داریم. باربری برون شهری و باربری بین المللی نیز از دیگر انواع باربری هستند که می توانند با وسایل نقلیه مختلفی نظیر هواپیما، قطار و کشتی صورت گیرد. البته خدمات باربری برون کشوری تنها جزوی از خدمات برخی از شرکت ها می باشد و اکثر شرکت های اتوبار، باربری درون و برون شهری را به صورت زمینی تقبل می کنند.

 

خدمات باربری بین شهری

یکی از خدمات باربری که هر شرکت اتوبار حرفه ای باید آن را ارائه دهد، خدمات حمل بار به سایر شهرستان ها می باشد. در واقع می توان گفت که اغلب شرکت های اتوبار در این زمینه فعالیت می کنند و می توانند بار ها و محموله های سنگین را از یک استان به استان دیگر منتقل نمایند. البته شرکت های باربری که خدمات حمل بار به شهرستان ها را انجام می دهند، باید قوانین و ملزومات خاصی را رعایت کنند.

 

خدمات باربری و اسباب کشی

در واقع تمامی شرکت های ارائه دهنده خدمات باربری تهران، خدمات باربری مشهد و یا سایر استان ها، نسبت به حمل اثاثیه منزل نیز انجام وظیفه می کنند. بدین ترتیب می توان گفت که اصلی ترین خدمات جا به جایی بار در شرکت های مربوطه، حمل و نقل اثاثیه ها و وسایل منزل می باشد.

رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان همه گیری ویروس کووید ۱۹، از دیگر خدماتی است که شرکت های باربری در هنگام جا به جایی اثاثیه منازل آن را ارائه می دهند. امروزه به دلیل فعالیت بسیاری از مشاغل بر بستر اینترنت، می توانید از طریق سایت ها و یا اپلیکیشن های مختلف به نزدیک ترین شرکت اتوبار محل سکونت خود دسترسی پیدا کنید و پس از مشاهده تمام خدمات ارائه شده در این شرکت ها و پرداخت هزینه، کامیون حمل اثاثیه منزل خود را به صورت آنلاین رزرو نمایید.

 

فریت بار (freight)

با توجه به این که امروزه آمار مهاجرت از ایران به سایر کشور ها بسیار افزایش پیدا کرده است، برخی از شرکت های ارائه دهنده خدمات جا به جایی بار، حمل و نقل هوایی و برون کشوری را نیز انجام می دهند. اصطلاحا به حمل اثاثیه منازل به خارج از کشور، فریت بار می گویند. این حمل و نقل به صورت هوایی انجام می شود و ماهیت تجاری نخواهد داشت.

باید بدانید افرادی که وسایلشان را با فریت بار به مقصد می برند، پس از رسیدن به مقصد می توانند با داشتن بارنامه مخصوص، اثاثیه های خود را تحویل بگیرند. البته توجه داشته باشید که خدمات فریت بار تنها مختص به حمل و نقل هوایی نیست و می توانید از حمل و نقل دریایی نیز بهره مند شوید. هزینه خدمات فریت بار نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد که می توان به مسافت کشور مبداء تا مقصد، فریت بار هوایی یا دریایی، مالیات و حجم و وزن اثاثیه اشاره کرد.

 

بسته بندی لوازم منزل

همان طور که می دانید برای حمل و نقل بار و اثاثیه، لازم است تا در ابتدا وسایل به درستی بسته بندی شوند تا علاوه بر درگیر کردن جای کمتر، ضربات وارده به آن ها نیز کاهش پیدا کند. برای آشنایی با با بسته بندی بار و اثاثیه منزل  به  اینجا مراجعه بفرمایید .در حال حاضر بسیاری از شرکت های حمل و نقل بار، خدمات باربری جدیدی را با عنوان بسته بندی بار و اثاثیه، به لیست خدمات قبلی خود اضافه کرده اند.

آشنایی با بسته بندی اثاثیه منزل

این خدمات به صورت کاملا حرفه ای در منازل انجام می گیرند و مزیت های بیشماری دارند.اثاث کشی با بسته بندی اثاثیه منزل با کارتن و فوم های ضربه گیر آغاز می شود و اگر کیفیت کار در این قسمت چنگی به دل نزند، احتمال آسیب دیدن بار و لوازم شما با خطراتی جدی در فرآیند اسباب کشی و جابجایی لوازم منزل مواجه خواهد شد.که این اتفاق برای کسانی که مستاجر هستند و زود به زود فرآیند جابجایی منزل را انجام میدهند امری ناخوشایند است. 

 

ویژگی های یک شرکت باربری

در شرایط امروزی که تعداد شرکت های ارائه دهنده خدمات باربری بسیار افزایش یافته، انتخاب یک شرکت اتوبار مطمئن و حرفه ای کار دشواری می باشد. شما می توانید با در نظر گرفتن ویژگی های یک شرکت اتوبار، بهترین آن ها را انتخاب کنید. یک شرکت باربری حرفه ای را می توان از نحوه بسته بندی وسایل و همچنین ماشین های باربری آن سنجید.

اصولا یک شرکت اتوبار، برای خدمات باربری از بارگیران حرفه ای و با سابقه بلند مدت در این زمینه بهره می گیرد تا بهترین روش حمل اثاثیه را ارائه دهند. زمان دقیق سرویس دهی، انتقاد پذیر بودن و همچنین مشاوره به مراجعین خود، از دیگر ویژگی های یک شرکت باربری می باشد. مهم ترین ویژگی شرکت های اتوبار را نیز می توان عضویت آن ها در اتحادیه باربری دانست تا بدین ترتیب بتوانند وسایل را بیمه نمایند و سلامت آن ها را ضمانت کنند.

منبع : باربری گل بار

 

نظر شما