شناسهٔ خبر: 51028420 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون تکواندو | لینک خبر

اولین دوره مسابقات آزاد قهرمانی جهان تکواندو زنان 2021 - ریاض؛

میرحسینی نشان برنز جهان را بر گردن آویخت

ملیکا میرحسینی تکواندوکار شایسته کشورمان موفق شد مدال برنز مسابقات آزاد قهرمانی جهان تکواندو زنان 2021 را بر گردن بیاویزد و بر سکوی سومی این رقابت‌ها بایستد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، اولین دوره مسابقات آزاد قهرمانی جهان تکواندو زنان 2021  (G4) با حضور 170 تکواندوکار از 31 کشور از روز گذشته (پنجشنبه – چهارم آذرماه)  در سالن "گرین هال" ریاض آغاز و به مدت سه روز ادامه دارد.

امروز (جمعه – پنجم آذرماه) و در روز دوم  این رقابت‌ها، مبارزات اوزان 49-، 57- و 73- انجام شد که ناهید کیانی، زهرا شیدایی و ملیکا میرحسینی نمایندگان ایران بودند.

ملیکا میرحسینی در وزن 73- کیلوگرم موفق شد بر سکوی سوم جهان بایستد؛ ملیکا در گام اول "راما ابوالروب" از اردن را با نتیجه 13 بر 8 شکست داد؛ وی در دومین مبارزه "کانسل دنیز" از قزاقستان نایب قهرمان آسیا، نایب قهرمان بازی‌های آسیایی، نایب قهرمان بازی های یونیورسیاد و ... را با نتیجه 13 بر 9 از پیش رو برداشت.

ملیکا در مرحله نیمه نهایی با "پولینا خان" از روسیه دارنده برنز قهرمانی اروپا، نقره قهرمانی نوجوانان جهان و ... مبارزه کرد که این دیدار با نتیجه 10 بر 10 به راند طلایی کشیده شد و در نهایت هم نماینده روسیه به برتری رسید.

هدایت این نفرات برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی به عنوان مربی است.

مسابقات آزاد قهرمانی جهان تکواندو زنان 2021، 4G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.40 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

نظر شما