شناسهٔ خبر: 67275319 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

این صحنه خون مجارها را به جوش آورد (عکس)

گل دقیقه 22 آلمان توسط جمال موسیالا در بازی مقابل مجارستان با اعتراض شدید مجارها روبرو شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که جمال موسیالا، پدیده آلمانی، گل اول آلمان را در دقیقه 22 به ثمر رسانده بود، بسیاری از مجارها بر این اعتقاد بودند که قبل از گل، ایلکای گوندوگان خطا کرده است.

2045608

بازیکنان مجارستان بلافاصله پس از گل، مدعی شدند که در صحنه‌ی منجر به گل، ایلکای گوندوگان، هافبک آلمان، مرتکب خطا روی ویلی اوربان شده است. با این حال، دانی ماکِلی، داور هلندی بازی، به این اعتراضات توجهی نکرد و VAR نیز پس از بررسی صحنه، هیچ خطای آشکاری را تشخیص نداد. این تصمیم داور و VAR با اعتراض شدید بازیکنان و هواداران مجارستان روبرو شد و آنها با سوت و کف زدن نارضایتی خود را ابراز داشتند.

2045609

جنجال به همین‌جا ختم نشد و حدود دو دقیقه و نیم بعد از گل، صحنه‌ی کامل منجر به گل آلمان بار دیگر بر روی اسکوربورد ورزشگاه اشتوتگارت به نمایش درآمد. این بازبینی مجدد، خشم مجارها را شعله‌ور کرد و آنها که همچنان احساس می‌کردند مورد ظلم قرار گرفته‌اند، با سوت و فریادهای بلندتر به این اقدام اعتراض کردند.

2045610

این اتفاقات بار دیگر نشان داد که استفاده از VAR در فوتبال، همیشه نمی‌تواند جلوی جنجال و اعتراض را بگیرد و گاه حتی به تشدید تنش‌ها در زمین و بین تماشاگران منجر می‌شود.

نظر شما