شناسهٔ خبر: 51011901 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد؛

ضرورت بررسی راهکارهای اساسی برای حل مشکل دامپزشکی

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: تقویت دامپزشکی موجب تقویت خدمات رسانی بهتر به قشر محروم جامعه خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، صدیف بدری با بیان اینکه اینکه کار دامپزشکی در حوزه امنیت غذایی بسیار مهم است، به حجم بالای سرمایه گذاری و اشتغال در حوزه دامپروری منطقه اشاره کرد و گفت: تقویت دامپزشکی موجب تقویت خدمات رسانی بیشتر و بهتر به قشر محروم جامعه خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین تصریح کرد: در اجرای سیاست های سازمان دامپزشکی کشور هرگونه حمایت قانونی لازم باشد در حد توان بکار خواهیم بست و در این زمینه کوتاهی نمی کنیم و خوشبختانه رویکرد نمایندگان مجلس به مقوله امنیت غذایی بسیار مثبت است.

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس ابراز امیدواری کرد: در برنامه هفتم توسعه همگام با سایر نمایندگان به موضوع سلامت عمومی جامعه با جدیت ورود کرده و دغدغه های ارگان های سلامت و بهداشت عمومی جامعه را مرتفع خواهیم کرد.

بهلول تکلوی مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل نیز در این جلسه با تاکید براینکه کمک به روند پویایی دامپزشکی، کمک به امنیت غذایی و توسعه پایدار جامعه است، خواستار حمایت ویژه نمایندگان مجلس از طرح ها و برنامه های دامپزشکی در راستای ارتقاء سلامت و امنیت غذایی جامعه شد.

در این دیدار مسائل و مواردی همچون کمبود اعتبارات، تجهیزات، نیروی انسانی،  خودرو و همچنین مشکل فضای فیزیکی ادارات دامپزشکی شهرستان ها از جمله اداره دامپزشکی شهرستان اردبیل مطرح شد که نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس در راستای پیگیری و رفع مشکل آن از طریق دستگاه های مرتبط قول مساعد داد.

نظر شما