شناسهٔ خبر: 50994312 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

فراخوان انتخاب شعار برای سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران | جایزه نفیس برای شعار برگزیده

سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در فراخوانی از شهروندان خواست در انتخاب شعار به این سازمان یاری برسانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهر، سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران اعلام کرد که این سازمان در راستای وظایف خود در خدمت‌رسانی به شهروندان محترم و فرهنگ‌سازی امور مربوط به مدیریت پسماند در منازل و واحدهای صنفی، از عموم علاقه‌مندان دعوت می‌کند در طراحی شعار این سازمان مشارکت کنند.

شعارهای ارسالی باید ویژگی‌هایی چون شیوایی و انتقال آسان پیام به عموم مخاطبان فارسی‌زبان، آهنگین بودن، کوتاه بودن و قابلیت به‌یادسپاری، امکان استفاده در محصولات فرهنگی و تبلیغاتی سازمان مدیریت پسماند و همخوانی با نگرش خدمت‌رسانی در شهرداری تهران را داشته باشند.

شعارهای ارسالی باید با سیاست «تفکیک پسماند خشک و تر»، «کاهش تولید پسماند»، «بازیافت و استفاده بهینه از زباله‌های شهری» و «کاهش آسیب‌های دفع پسماند برای انسان و طبیعت» هم‌راستا و با تمرکز بر «تفکیک از مبدأ» باشد.

هر شرکت‌کننده در این فراخوان می‌تواند یک شعار ارسال کند و از ۵ شعار برتر ارسالی، تقدیر و به پیشنهاددهنده شعار برگزیده، جایزه نفیسی اهدا خواهد شد.

بنا به اعلام روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند، مهلت ارسال شعارها ۱۰ آذرماه است و علاقه‌مندان می‌توانند شعار پیشنهادی، نام کامل خود و شماره تماس‌تان را به شماره ۰۹۹۳۶۸۳۴۱۲۵ پیامک کنید. در نهایت، در تاریخ ۱۳ آذرماه اسامی برندگان اعلام خواهند شد.

فراخوان انتخاب شعار برای سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران | جایزه نفیس برای شعار برگزیده

نظر شما