شناسهٔ خبر: 50981822 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عاملان سرقت‌های سیم وکابل‌های برق شهرستان نیکشهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر از دستگیری ۳ تن از عاملان سرقت سیم و کابل برق در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ محمودرضا صادقی فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر عنوان داشت: در پی چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در چندین منطقه از شهرستان نیکشهر، شناسایی و دستگیری عاملان سرقت در دستور کار پلیس قرار گرفت تا در نهایت با درایت و هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان سارقان شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر اظهار داشت: در این راستا با دستگیری ۳ تن از عاملان این سرقت‌ها که در حال برش سیم برق از تابلو برق در یکی از مناطق شهری شهرستان بودند، مقدار ۵۰ کیلو گرم سیم و کابل برق، شمش‌های مسی تابلو برق و تجهیزات شامل؛ دستکش، کفش مخصوص و آچار آلات دست ساز همگی به صورت مسروقه کشف شد.

سرهنگ صادقی بیان داشت: طی تحقیقات حرفه‌ای کاراگاهان پلیس، سارقان به چندین فقره سرقت کابل برق نیز در سطح شهرستان اعتراف، که طی تشکیل پرونده مقدماتی از طریق مرجع قضائی در حال رسیدگی و پیگیری می‌باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر در پایان خاطر نشان کرد: یکی از ماموریت‌های اصلی پلیس، پیشگیری از سرقت بوده و همواره نسبت به ایجاد بستری آرام و امن در منطقه تلاش و اهتمام جدی در برخورد با سارقان و کسانی که امنیت شهروندان را به مخاطره می‌اندازند در اولویت اجرای ماموریت‌ها می‌باشد.

انتهای پیام/.ع

نظر شما