شناسهٔ خبر: 50981514 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تعویض پمپ سوخته در ایستگاه پمپاژ فاضلاب بندر امام خمینی (ره)

مدیر اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی (ره) از تعویض پمپ سوخته در ایستگاه پمپاژ فاضلاب واقع در منطقه ۲۵۰ دستگاه این شهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین خواجوی، مدیر اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی (ره) با بیان اینکه پمپ ۴ اینچ فاضلاب منطقه ۲۵۰ دستگاه این شهر به دلیل وارد شدن اشیاء و زباله به درون منهول دچار نقص فنی شده بود، گفت: با حضور کارکنان فنی اداره آبفا و بررسی‌های لازم، عملیات تعویض پمپ سوخته فاضلاب، این ایستگاه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.

او در تشریح نقص فنی به وجود آمده در این ایستگاه بیان داشت: کاهش حجم فاضلاب خروجی از این منهول پمپ سبب بروز مشکلاتی برای شهروندان شده بود که با تلاش پرسنل اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی (ره)، عملیات تعویض پمپ سوخته فاضلاب در منطقه مذکور انجام شد و ایستگاه به مدار بهره برداری بازگشت.

خواجوی با بیان اینکه عمده مشکل شبکه فاضلاب تجمع زباله‌های مختلف در منهول‌ها است، اظهار داشت: از شهروندان خواهشمندیم از رهاسازی زباله‌ها در منهول‌ها و جوی‌های آب منتهی به منهول‌ها که منجر به گرفتگی شبکه فاضلاب و بالازدگی آب در شهر و بروز مشکلاتی برای همشهریان می‌شود، خودداری کنند.

انتهای پیام/گ

نظر شما