شناسهٔ خبر: 50967385 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان خبر داد:

دستگیری شکارچی غیرمجاز قزوین و استان‌های همجوار

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: شکارچی غیرمجاز که در مناطق مختلف استان و همچنین استان‌های همجوار مبادرت به شکار می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی طاهری با اشاره به شناسایی شکارچی غیرمجاز گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست اداره کل و محیط بانی الموت غربی پس از انجام یک ماموریت چند ساعته و پیگیری گزارش تخلف در زیستگاه‌های حیات وحش منطقه الموت غربی  موفق به دستگیری شکارچی غیرمجاز شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین ادامه داد: این شکارچی با سلاح شکاری گلوله زنی و ادوات شکار و صید مبادرت به شکار بز وحشی  نموده بود و از او یک قبضه سلاح شکاری گلوله زن، لاشه یک کل وحشی و ادوات شکار کشف و ضبط شد.

وی عنوان کرد: طی مستندات به دست آمده فرد متخلف علاوه بر این شکار با همدستی تعدادی از متخلفین حرفه‌ای شکار و صید در مناطق مختلف استان و استان‌های همجوار مبادرت به شکار حیوانات وحشی شامل آهو، قوچ‌ و‌ میش، کل و بز کرده بود.

طاهری گفت: طی جمع آوری ادله و مستندات لازم ضمن تشکیل پرونده متهمین دستگیر شده جهت برخورد قانونی متناسب با جرم به مراجع قضایی معرفی شدند.

نظر شما