شناسهٔ خبر: 50957467 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ورود نخبگان به مصادیق ناهنجاری‌های فضای مجازی

مسؤول فضای مجازی سپاه کربلا گفت: باید نخبگان حوزه فضای مجازی و تولید محتوا را شناسایی تا به صورت هدفمند و با برنامه هوشمند بتوانند آنچه که در حوزه مصادیق ناهنجاری بوده به آن بپردازند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، محمد نوری عصر در نخستین دوره توانمندسازی فعالان مجازی در شهرستان بابل ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: امروز دیگر نمی‌توان توقع داشت که افراد فضای مجازی را از زندگی خود حذف کنند و موفق باشند، این واقعیت در دنیای امروز مشهود است و می‌توان تاثیر آن رابر سبک زندگی افراد به عنوان عضو جدانا شدنی عنوان کرد.

وی گفت: توسعه کاربست فناوری‌های فرهنگی، جریان‌شناسی و جریان‌سازی فرهنگی، تولید و نشر محتواهای ارزشی و انقلابی، توسعه پلتفرم‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای و اعتلای الگوی سبک زندگی اسلامی ایرانی نیازمند کار کردن در این حوزه‌ها است.

مسؤول فضای مجازی سپاه استان با بیان اینکه شبکه‌سازی فعالان فضای مجازی بسیج از سه سال پیش در استان شروع شده، بیان کرد: در طول این سه سال، فعالان بسیجی در فضای مجازی در لایه‌های تولید محتوا، سواد رسانه، پایش، تحلیل و بررسی اطلاعات و موضوعات فنی و زیرساختی سازماندهی و آموزش‌های لازم و متناسب در حوزه‌ها به آنها داده شده است و امیدواریم با ایجاد چنین فضاهایی در استان شاهد رقم خوردن اتفاقات خوب در حوزه فضای مجازی باشیم.

نوری عنوان کرد: یکی از اهدافی را که سپاه در فضای مجازی با داشتن متولیان در این امور سرمایه‌گذاری کرده و بر آن تاکید دارد این است که نخبگان حوزه فضای مجازی و تولید محتوا را شناسایی تا به صورت هدفمند و با برنامه هوشمند بتوانند آنچه که در حوزه مصادیق ناهنجاری بوده به آن بپردازند.

وی ادامه داد: در استان مازندران ۴۴ گردان ناحیه محور و ۱۸۰ گردان حوزه محور در حال فعالیت هستند.

مسؤول فضای مجازی سپاه مازندران با اشاره به منابع معتبر برای تامین خوراک در دنیای مجازی امروز گفت: نرم افزار تلفن همراه و سایت جامع «امین» با هدف ایجاد بستر امن مجازی در بخش‌های مختلف برای عموم مخاطبانی که به دنبال محتواهای با ارزش و مفید هستند راه اندازی شده است.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج

نظر شما