شناسهٔ خبر: 50951085 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حسن زاده: فدراسیون فوتبال باید برای بازیکنان و مربیان فرهنگ سازی کند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره بازی دوستانه تیم پیشکسوتان این باشگاه با تیم مجریان ورزشی توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

 رضا حسن زاده، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی پیشکسوتان تیم فوتبال این باشگاه با مجریان ورزشی اظهار داشت: به هر حال مجریان ورزشی با فوتبال بازی کردن متوجه می‌شوند که فوتبال چه ورزش سخت و در عین حال لذت بخشی است. بازی خوبی بود و بیشتر حالت دوستانه داشت، اما برخورد‌هایی هم در زمین ایجاد شد. چند وقت بود دوستانم را ندیده بودم. فکر می‌کنم تیم ما ۷ گل زد و مجریان ورزشی هم ۲ بار گلزنی کردند.  

حسن زاده در ادامه گفت: نتیجه در این مسابقات اصلا مهم نیست. تشکر می‌کنم از کسانی که برای گرامی داشت منصور خان پورحیدری و غلامحسین مظلومی که شناسنامه‌های استقلال هستند، این تورنمنت ۴ جانبه را برگزار کردند.  

پیشکسوت استقلال درباره پرخاشگری بازیکنان و مربیان در زمین و حمله به داور اظهار داشت: برای این مشکل باید فرهنگ سازی شود. فدراسیون فوتبال به عنوان مهم‌ترین نهاد فوتبالی باید به این قضیه ورود کند. در فوتبال انگلیس می‌بینیم که نیمکت‌های ۲ تیم ۱۰ متر فاصله هم با یکدیگر ندارند، اما در پایان مسابقه با هم دست می‌دهند و خوش و بش می‌کنند. فوتبال برد و باخت دارد و چیزی که در یاد‌ها می‌ماند، اخلاق  و رفتار‌های جوانمردانه است. فوتبال به طور طبیعی برخورد دارد. ما سخت‌ترین برخورد‌ها را در فوتبال حرفه‌ای می‌بینیم، اما آب از آب تکان نمی‌خورد. برای رفع این مشکل فدراسیون فوتبال باید فرهنگ سازی کند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

نظر شما