شناسهٔ خبر: 50949657 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اختر: حمله و پرخاش کردن در فوتبال ما نهادینه شده است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با کوچک‌ترین سوت داور، اعضای تیم‌ها به سمت او حمله می‌کنند.

صاحب‌خبر -

ادموند اختر، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در حاشیه دیدار تیم پیشکسوتان این باشگاه با تیم مجریان ورزشی در گفت‌ و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: از کسانی که بانی برگزاری این مسابقات ۴ جانبه شدند تشکر می‌کنم. این مسابقات یادبود منصور پورحیدری و غلامحسین مظلومی، ۲ اسطوره بزرگ فوتبال ایران است. باشگاه ورزشی پیام این مسابقات را برگزار کرد و باعث شد تا ما پیشکسوتان پس از مدت‌ها دور همه جمع شویم و همدیگر را ببینیم.  

اختر درباره درگیری‌های بازیکنان و مربیان با داوران در لیگ برتر گفت: حمله و پرخاش کردن در فوتبال ما از قدیم بوده و نهادینه شده است. عادت کردیم و یاد گرفتیم که باید با داد و بی داد حرف‌مان را به کرسی بنشانیم. همین حالا می‌بینیم که با کوچک‌ترین سوت داور، اعضای کادرفنی، بازیکنان و سرپرستان تیم‌ها شروع به حمله به داور می‌کنند و فکر می‌کنند با داد و بی داد کردن می‌توانند جو را برگردانند.  

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه گفت: هیچ وقت نمی‌بینیم که مربیان بزرگی مانند کلوپ و گواردیولا سر داور داد بزنند یا به داور پرخاش کنند، زیرا در لیگ انگلیس جرایم سنگینی برای چنین رفتار‌هایی در نظر گرفته شده است. کمیته داوران و فدراسیون فوتبال نباید اجازه دهند که برخی‌ها با اعتراضات خود جو را متشنج کنند.  

او درباره ورود تماشاگران به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال و نساجی مازندران اظهار داشت: فوتبال با تماشاگر زنده است و امیدوارم کسانی که به ورزشگاه می‌روند، شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند تا بتوانیم با حضور تماشاگران فوتبالی زیبا ببینیم. این هفته هم بازی پرسپولیس با تماشاگر برگزار می‌شود و امیدوار شهرآورد پایتخت را هم با حضور هواداران ببینیم.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

نظر شما