شناسهٔ خبر: 50927892 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شهید با شهادت خود برای کشور عزت می‌آفریند

امام جمعه بوشهر گفت: شهید با شهادت خود برای ملت و کشور عزت می‌آفریند و به دین اقتدار می‌بخشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مراسم یازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولان استانی، و شماری از خانواده‌های شهدا و نویسندگان در بوشهر برگزار شد.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این مراسم بیان کرد: کشوری که مردمش با جان خود از دین دفاع می‌کنند آن کشور پایدار است و کشوری که به علت ترس و حفظ دنیای خود، عقب نشینی کرده است یا از جغرافیای جهان پاک شده و یا به مستعمره تبدیل شده است.

او تاکید کرد: شهید با شهادت خود برای ملت و کشور عزت می‌آفریند و به دین اقتدار می‌بخشد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کتاب «تنها گریه کن» عنوان کرد: هنرمندان باید در قالب‌های مختلف در عرصه شهید و شهادت اثر تولید کنند و در همین راستا شورای فرهنگ عمومی استان هر سال در آیینی از مولفانی که در مکتب شهید و شهادت قلم می‌زنند، تجلیل می‌کند.

محمد تقی ایرانی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار بوشهر هم با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج مدرسه عشق و شهادت و واژه‌ای بسیار مقدس است شهید جسم و روحش را فدای هدفش می‌کند.

فاطمه کرمپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز دفاع مقدس را برگ پر افتخاری در تاریخ ایران برشمرد.

در این مراسم از تعدادی از خانواده شهدا، نویسندگان ادبیات پایداری و نویسندگان دانش آموز که در حوزه شهید و شهادت اثر داشتند، تجلیل و تقریظ رهبر انقلاب اسلامی بر کتاب «تنها گریه کن» همزمان با سراسر کشور رونمایی شد.

این کتاب، اثر اکرم اسلامی است و زندگی اشرف سادات منتظری مادر شهید محمد معماریان را در دوران مبارزات انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و پس از آن روایت می‌کند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ک

نظر شما