شناسهٔ خبر: 50903461 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

آینده سردار آزمون: لیون به جذب یک مهاجم بزرگ نزدیک است!

رویاپردازی‌‎های باشگاه لیون در حال تکمیل است و آنها به خرید سردار آزمون از باشگاه زنیت نزدیک می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا و به نقل از foot-sur7، باشگاه لیون به دنبال یک مهاجم سطح بالا برای پرکردن جای خالی ممفیس دیپای، سردار آزمون مهاجم ایرانی را از نزدیک دنبال می‌کرد که برای آنها یک مهاجم طراز اول حساب می‌شد.

با این حال، پس از چندین روز مذاکرات فشرده و تمایل دوجانبه بین باشگاه لیون و این بازیکن، سرانجام این انتقال در پایان پنجره نقل و انتقالات توسط باشگاه روسی به دلیل عدم یافتن جایگزین مناسب، مسدود شد.

این اتفاق یک ناامیدی واقعی برای پتر بوش بود که امید زیادی به ورود گلزن قهار 26 ساله داشت. با این وجود، اگر فکر می‌کردیم که پرونده کاملاً در کنار المپیک لیون دفن شده، در نهایت بازیکن تمایل خود برای پیوستن به فرانسه را کنار نمی‌گذارد و به ورود در سال 2022 بسیار نزدیک می‌شود.

سردار آزمون2

تماس‌ها بین آزمون و مدیران لیون در پایان ماه اکتبر برای توافق بر سر یک خروج احتمالی در باشگاه او یعنی زنیت از سر گرفته شده بود. جونینیو در مصاحبه اخیرش ظاهرا با این بازیکن ایرانی برای قراردادی چهار فصل در لیون به توافق رسیده بود.

اگر به نظر می‌رسید که پرونده از آن زمان در حالت آماده باش بود، همانطور که نیکولو شیرا، روزنامه نگار ایتالیایی نشان می‌دهد، وضعیت در واقع در داخل به سرعت پیش می‌رفت: "سردار آزمون به المپیک لیون نزدیک‌تر می‌شود. این مهاجم تصمیم گرفته تا با زنیت تمدید نکند، جایی که او تا سال 2022 قرارداد دارد. قراردادی 4 ساله در حال حاضر آماده است. لیون در حال تلاش برای امضای آن است که توسط مدیر ورزشی جونینیو تأیید شده است."

جونینیو جذب آزمون را تایید کرد

مدیر ورزشی باشگاه لیون این هفته در روزنامه RMC دعوت شده بود، بازیکن سابق المپیک لیون که اکنون مدیر ورزشی این باشگاه است، از علاقه همچنان موجود این باشگاه به آزمون صحبت کرد: "او بازیکنی است که ما خیلی دوستش داریم. برای من، برای پتر، او بیشتر یک مهاجم مرکزی است، اما ما دیدیم که او در سمت چپ، پشت مهاجم نیز بازی می‌کند. نمی‌دانیم که بتوانیم یا نه. اما البته ما سعی خواهیم کرد کاری انجام دهیم."

نظر شما