شناسهٔ خبر: 50134045 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سردار آزمون در نقش ژاوی؛ وقتی آقای گل لیگ روسیه بازی‌ساز اسکوچیچ می‌شود (عکس)

سردار آزمون با 3 پاس گل برترین پاسور مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آسیا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شب گذشته تیم ملی ایران در چهارمین بازی خود در چارچوب دور مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در ورزشگاه آزادی برابر تیم ملی کره جنوبی قرار گرفت که در پایان دو تیم به تساوی یگ بر یک رضایت دادند تا ایران با 10 امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه خود قرار گیرد.

نکته جالب این بازی در جای رقم خورد که سردار آزمون مهاجم گلزن تیم ملی در نقش پاسور ظاهر شد. در دقیقه 76 این بازی آزمون روی غفلت دروازه‌بان کره جنوبی در محوطه جریمه این تیم صاحب توپ شد و با ارسال توپ برای علیرضا جهانبخش موجب شد تا کاپیتان تیم ملی گل تساوی را وارد دروازه کره جنوبی کند.

 سردار آزمون

آزمون در سه بازی اخیر تیم ملی بیشتر از اینکه در نقش گلزن ظاهر شود برای ایران گل ساخته است. او در بازی حساس هفته گذشته برابر امارات نیز موفق شد زمینه ساز تک گل ایران شود و مهدی طارمی را در موقعیت گلزنی قرار دهد تا مهاجم پورتو گل برتری ایران را در دبی به ثمر برساند. در دومین بازی ایران در این مرحله برابر عراق نیز سردار بار دیگر با پاسی تماشایی مهدی طارمی را در موقعیت گلزنی قرار داد تا وی با مهار استادانه و ضربه ای زیبا گل دومین ایران را مقابل عراقی ها به ثمر برساند.

سردار آزمون درحالی با 3 پاس گل برترین پاسور مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در آسیا است که وی در 4 بازی ایران در این مرحله تاکنون موفق به گلزنی نشده است و به نظر می‌رسد مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ در تیم اسکوچیچ بیشتر به جای اینکه به عنوان مهاجم هدف به کار گرفته شود در نقش بازی‌ساز برای تیم ملی عمل می‌کند. 

نظر شما